شهردار تبریز مطرح کرد:

اتصال آزادراه پیامبر اعظم(ص) به سه راهی اهر با بازگشایی ورودی باغ یعقوب

1401/04/23 - 14:56 - کد خبر: 68502 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری در قالب هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز از باغ یعقوب در بلوار شیخ شهاب الدین اهری بازدید کردند.

به گزارش نصر، شهردار منطقه ۹ تبریز در این بازدید بر تسریع در روند بازگشایی مسیر دسترسی از طریق بلوار شهدای غواص به آزادراه پیامبر اعظم(ص) توسط راه و شهرسازی تاکید کرد.
محمدحسین زاده با بیان این مطلب گفت: بلوار شیخ شهاب الدین اهری در امتداد اتوبان اهر - تبریز به اتوبان پیامبر اعظم (ص) قرار گرفته و بازگشایی آن، موجب رونق و توسعه خاوران خواهد بود.
وی با اشاره به لزوم تملک اعیانی‌های باغ یعقوب، ادامه داد: در صورت بازگشایی این مسیر، آزادراه پیامبر اعظم به سه راهی اهر وصل می‌شود.


 
هشتمین قرار خدمت مدیریت شهری تبریز با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ستادی شهرداری تبریز در منطقه ۹ در حال برگزاری است.
قرار خدمت یکی از برنامه‌های مدیریت شهری جدید تبریز است که امکان احصای مشکلات اختصاصی مناطق و همچنین حل آنها با هماهنگی سایر دستگاه‌ها و مسئولان استانی را فراهم می‌کند.
پیش از این قرار خدمت در مناطق ۱، ۴، ۷، ۸ و ۶، ۵، ۳ شهرداری تبریز با هدف احصای مشکلات موجود در مناطق و بازدید از پروژه‌ها و دیدار با اقشار مختلف مردم برگزار شده و حضور در منطقه ۹، هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز محسوب می شود.
انتهای پیام/
اتصال آزادراه پیامبر اعظم(ص) به سه راهی اهر با بازگشایی ورودی باغ یعقوب نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار