خبر/

اعدام مرد شیطان صفت در تبریز / او به زن دوستش نظر داشت!

1401/04/23 - 14:14 - کد خبر: 68498 نسخه چاپی

نصر: مردی 36 ساله و متاهل است، اما چشمش به دنبال زن دوستش بود، دوم دی ماه سال 1399، در یک فرصت مناسب قصد اجرای نقشه شوم خود را داشت که با مقاومت شدید زن مواجه می شود و وقتی دست رد بر سینه اش زده می شود اقدام به قتل زن جوان می کند.

به گزارش نصر، دوم دی ماه سال 1399 بود که خبر مرگ مشکوک زنی جوان در منزل شخصی اش به کارآگاهان پلیس آگاهی آذربایجان شرقی مخابره شد و کارآگاهان بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و نیز علت مرگ این زن جوان عازم محل جنایت شدند و با جسد زن جوانی روبرو شدند که در داخل حمام افتاده و شیر آب باز است. در نگاه اول به نظر می رسید که گازگرفتگی علت فوت مقتول باشد، اما هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی موجب شد آنان متوجه صحنه سازی قاتل برای منحرف کردن ذهن ماموران و جنایی بودن موضوع شوند و تحقیقات وسیع خود را برای پیدا کردن متهم پرونده آغاز کنند.
در قدم اول سراغ دوربین های مداربسته مجتمع رفتند و با بررسی دوربین ها، متوجه فردی مشکوک با پوشش زنانه که کاملا صورت خود را پوشانده بود، شدند و بعد از تحقیقات فراوان از همسر مقتول و‌سایرین، مظنون اصلی پرونده که دوست صمیمی همسر مقتول بود، را بازداشت می کنند. مرد جوان در ابتدا منکر هرگونه جنایتی می شود اما وقتی راه فراری برای خود نمی بیند لب به اعتراف می گشاید و مقابل کارآگاهان و نیز بازپرس پرونده این گونه اظهارات و انگیزه خود از قتل زن جوان را ابراز می دارد:

به مقتول نظر داشتم
"با همسر مقتول دوست بودم و هر دو در یک کارخانه کار می کردیم و هر دو در یک مجتمع زندگی می کردیم، آنقدر صمیمی بودیم که حتی رفت و آمد خانوادگی نیز داشتیم. در این رفت و آمدها از زن دوستم بسیار خوشم آمد و به او علاقه پیدا کردم. روزی مخفیانه شماره اش را از گوشی دوستم برداشتم و در یک فرصت مناسب با وی تماس گرفتم. اما او به هیچ وجه حاضر به صحبت با من نمی شد.
 دقیقا وقت هایی که دوستم سرکار و شیفت بود را می دانستم؛ روزی که وی سرکار بود، صبح زود از خواب بیدار شدم، استرس داشتم و دلم می خواست هرچه زودتر نزد مقتول بروم و به هدف شوم خود برسم؛ منتظر ماندم فرزندشان (تنها یک فرزند داشتند) به مدرسه برود. به محض خروج فرزند از منزل، اندکی در ساختمان پرسه زدم و وقتی مطمئن شدم رفت و آمد زیادی در ساختمان نیست، سریع یک چادر زنانه بر سر کردم و صورتم را تا حد ممکن پوشاندم تا هم کسی شک نکند و هم چهره ام توسط دوربین های مداربسته مجتمع ثبت و ضبط نشود.

درخواستم را رد کرد، خفه اش کردم
خودم را به واحدشان رسانده و با استفاده از پیچ گوشتی و... در را باز کرده و سریع وارد منزلشان شدم. خیالم راحت بود که تنهاست. اما در آشپزخانه و اتاق پذیرایی نبود. حدس زدم شاید خواب باشد بنابراین به سمت اتاق خواب رفتم؛ حدسم درست بود بوسوسه شدم اما او به شدت مقاومت می کرد و تسلیم نشد. عصبانی شدم و با روسری خفه اش کردم. و برای این که کسی مشکوک نشود جسد را داخل حمام برده و شیرآب را باز کردم تا همه فکر کنند وی در اثر گازگرفتگی فوت کرده است."
بعد از اعتراف متهم، پرونده وی با صدور کیفرخواست از شعبه ویژه قتل به دادگاه کیفری یک استان ارسال می شود و قضات دادگاه کیفری یک استان رای به قصاص قاتل صادر می کنند.
اما از آنجایی که قاتل مرد و مقتول خانم بود برای اجرای حکم قصاص باید خانواده مقتول مابه التفاوت دیه را پرداخت می کردند که به دلیل عدم توانایی خانواده مقتول در پرداخت مبلغ مذکور، مابه التفاوت دیه از بیت المال پرداخت و روز چهارشنبه گذشته قاتل 36 ساله به دار مجازات آویخته شد.
انتهای پیام/
اعدام مرد شیطان صفت در تبریز / او به زن دوستش نظر داشت! پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار