فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی؛

شبکه سارقان خودرو در ارومیه منهدم شد

1401/04/23 - 11:14 - کد خبر: 68469 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: باند سارقان حرفه‌ای خودرو با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت خودرو در ارومیه شناسایی و منهدم شد.

به گزارش نصر، سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان ارومیه بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس، در نهایت سه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: متهمان در بازجویی تخصصی پلیس به ۱۷ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.
سردار جهانبخش اضافه کرد: در این خصوص سه سارق و یک مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
وی در ادامه پیشگیری اجتماعی را به عنوان رویکردی اثربخش در مبارزه با سرقت دانست و بیان کرد: در جرایمی چون سرقت، رویکرد پلیس، رویکردی قاطع در برابر سارقان است که با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی و تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، بازخوردهای بسیار مهمی در مهار و کاهش آن در استان ایجاد شده است.
شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است و همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق سامانه۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
انتهای پیام/
شبکه سارقان خودرو در ارومیه منهدم شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار