مراسم تکریم و معارفه؛

سرپرست جدید بیمارستان استاد عالی نسب تبریز معرفی شد

1401/04/22 - 21:44 - کد خبر: 68443 نسخه چاپی

نصر: مراسم تکریم سرپرست سابق و و معارفه سرپرست جدید بیمارستان استاد عالی نسب تبریز با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، روسای مراکز درمانی استان، مدیران ستادی، مسئولین و کارکنان بیمارستان برگزار شد.

به گزارش نصر، در ابتدای این مراسم سیدی مدیر درمان آذربایجان شرقی با تبریک دهه ولایت و هفته تامین اجتماعی؛ ضمن قدردانی از زحمات روسای اسبق بیمارستان از جمله هاشمی که به مدت 5 سال عهده دار این مسئولیت بود از تلاشهای مظفری در کسوت سرپرستی تقدیر نمود.
وی همچنین خاطر نشان کرد: بیمارستان استاد عالی نسب جزو پنج بیمارستان شاخص سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور می باشد و بازدید اخیر مدیرکل درمان مستقیم از این مجموعه را نشانگر اهمیت ویژه این بیمارستان در سطح کشور می باشد.
سیدی یکی از اساسی ترین مشکلات این بیمارستان را کمبود متخصص رادیولوژی عنوان نمود و متذکر گردید: پیگیریهای لازم در خصوص رفع این مشکل را انجام دادیم که به زودی مرتفع خواهد شد.
مدیر درمان آذربایجان شرقی اصلی ترین برنامه عمرانی و توسعه بیمارستان را احداث واحد رادیوتراپی دانسته و گفت: با توجه به صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛ منتظر مجوز سازمان تامین اجتماعی برای احداث هستیم.
وی همچنین ارتقای سلامت غذایی و احداث سالن ورزشی بیمارستان را از برنامه های عملیاتی بیمارستان در سال جاری عنوان نمود.
سیدی در ادامه ضمن ضمن تشکر از قبول مسئولیت توسط قویدل گفت: پست ها و مسئولیت ها همواره گذرا بوده و دست به دست می شوند اما باید از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم به بهترین وجه ممکن استفاده نمود.
در ادامه مظفری با اشاره به موفقیت های بیمارستان در عرصه های مختلف و کسب درجه یک اعتباربخشی در سالهای متمادی؛ این موفقیت ها را مرهون تلاش و کوشش تک تک همکاران دانست و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت نمود.
قویدل هم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات روسای قبلی؛ افزود: با همراهی ، همفکری و استفاده از تجربیات و پیشنهادات همکاران در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات این مرکز اقدام خواهیم کرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات منوچهر مظفری در طی مدت سرپرستی تقدیر و محمدرضا قویدل به عنوان سرپرست جدید بیمارستان منصوب گردید.
انتهای پیام/
 سرپرست جدید بیمارستان استاد عالی نسب تبریز معرفی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار