شوک بزرگ به دونده تبریزی؛

کم کاری مسئولان کار دست دونده تبریزی داد

1401/04/22 - 21:35 - کد خبر: 68442 نسخه چاپی

نصر، مهدی پیرجهان، دونده ملی پوش تبریزی پس از عدم حضور در المپیک به دلیل کرونا، حال مسابقات جهانی آمریکا راهم بدلیل عدم صدور ویزا از دست داد.

به گزارش نصر،مهدی پیرجهان دونده ۲۲ ساله و تبریزی عضو تیم ملی دوومیدانی ایران در گفتگو با نصر با اظهار ناراحتی از عدم صدور ویزای برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا گفت: متاسفانه بدلیل عدم صدور ویزا نتوانستم در مسابقات جهانی آمریکا شرکت کنم. این درحالی است که تنها ایرانی هستم که توانستم با کسب امتیاز های لازم در مسابقات لیگ جهانی، جواز حضور در یکی از بزرگترین رویدادهای دوومیدانی جهان بدست آورم.
وی در ادامه افزود: از این اتفاق بسیار ناراحتم و دیگر انگیزه ای برای ادامه این رشته ندارم؛ بخصوص که در ماه های آتی مسابقات بازی های کشور های اسلامی را پیش رو دارم.
پیرجهان با بیان اینکه برای کسب جواز حضور در این مسابقات بدون اسپانسر تمرینات را دنبال کرده است، خاطر نشان کرد: این اتفاق برایم بسیار سخت است چراکه  اسپانسری نداشتم و تنها حامی من پدرم بود و خود من هم بخاطر تمرینات فشرده امکان اشتغال ندارم.
وی با دلسردی از ادامه این رشته گفت: امکان دارد که دیگر این رشته را ادامه ندهم و پس از عدم حضور در مسابقات المپیک به دلیل ابتلا به کرونا این دومین اتفاق تلخ برای من است. این در حالی بود که من تنها ایرانی بودم که در ماده ۴۰۰ متر با مانع مجوز حضور در المپیک و مسابقات جهانی را کسب کنم.
 این دونده ملی پوش با گلایه از کم کاری مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت: نمی توان تمام تقصیر هارا گردن وضعیت دیپلماسی آمریکا با ایران انداخت بلکه برخی کوتاهی ها وجود داشته و بی برنامگی هایی صورت گرفته است. این درحالی است که احسان حدادی که سهمیه افتخاری کسب کرده است هم اکنون در آمریکا به سر می برد و  دونده دیگر تیم ملی هم توانسته به راحتی ویزا را کسب کند و تنها این مشکل برای من پیش آمده است.
وی در پایان اظهار داشت: من همواره نسبت به کشور تعصب دارم و برای این کشور تلاش می کنم اما تاسف می خورم که چرا در حقم کم کاری ها صورت گرفته است و از این قضیه بسیار ناراحت هستم.
انتهای پیام/
کم کاری مسئولان کار دست دونده تبریزی داد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار