مدیرعامل مؤسسه خیریه تسکین:

آگاهی‌بخشی به جامعه هدف اصلی ماست/ جشنواره فیلم تبریز سفیر کودکان مبتلا به سرطان

1401/04/22 - 16:24 - کد خبر: 68416 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل مؤسسه خیریه حکایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز ضمن معرفی جشنواره فیلم تبریز به عنوان سفیر مؤسسه تسکین گفت: آگاهی‌بخشی به جامعه نسبت به موضوع بیماری سرطان یکی از اهداف اصلی ماست.

به گزارش نصر، جواد میلانی ضمن طرح این موضوع اظهار کرد: همکاری مؤسسه تسکین با جشنواره فیلم تبریز در قالب طرحی با عنوان طرح مسئولیت اجتماعی اجرایی می‌شود.
وی افزود: این طرح عمومی برای افراد حقیقی و حقوقی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی جهت درمان کودکان مبتلا به سرطان است و مجتمع ستاره‌باران نیز چند سالی است در همین راستا همکاری‌های متعددی با این مؤسسه داشته که این بار در قالب جشنواره فیلم مطرح شد و امیدواریم که بتوانیم بخشی از نیازهای کودکان مبتلا به سرطان را طی این همکاری تأمین کنیم.
میلانی گفت: قشرهای مختلف مردم، به ویژه قشر تحصیلکرده،با مسائل فرهنگی مختلف درگیر هستند و وقتی موضوع کودکان مبتلا به سرطان را در چنین محافلی مطرح می‌کنیم، قطعاً تأثیرات مثبتی خواهد داشت.
وی تأکید کرد: منظور از بازخورد و تأثیر مثبت هم از جنبه‌ی حمایتی و هم از جهت آگاهی‌بخشی به جامعه است و خیلی از برنامه‌هایی که تسکین با سفیران خود اجرا می‌کند نیز دقیقاً به این منظور است که آحاد جامعه از سرطان و کودکان مبتلا برداشت درستی داشته باشند، مشکلات آن‌ها را بشناسند، روش‌های درمان را بیاموزند و آگاهی داشته باشند که این کودکان چطور تحت حمایت قرار می‌گیرند.
مدیر عامل مؤسسه تسکین خاطرنشان کرد: سرطان یک واقعیت است، وجود دارد و تعداد بسیاری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بخشی از مبتلایان به سرطان، کودکان هستند اما مردم باید بدانند که سرطان پایان زندگی نیست و سختی‌های مختص به خودش را دارد.
وی ادامه داد: درمان سرطان طولانی مدت اما امکان‌پذیر است و از سال 98 که این مؤسسه فعالیت خود را شروع کرده و هزینه‌های درمان کودکان مبتلا به سرطان را پوشش می‌دهد، به کمک خیرین و سفیران، تعداد 117 کودک به زندگی برگشته و قطع درمان شده‌اند.
جواد میلانی گفت: این پیغامی است که ما دوست داریم در رویدادهای مختلف به گوش مردم برسانیم که اگر ما بتوانیم بستری فراهم کنیم که کودک مبتلا به سرطان و خانواده‌‌ها از درمان محروم نمانند قطعاً آمار کودکانی که قرار است به زندگی برگردند بیش از این خواهد بود چرا که سرطان تسکین می‌خواهد.
بر اساس این گزارش، هادی امینی، دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز نیز خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم تبریز بلیط‌فروشی نخواهد داشت و‌تنها روز ۲۷ تیر به نفع کودکان مبتلا به سرطان بلیط فروشی به شکل شناور( با قیمت دلخواه) خواهد بود و درآمد حاصل از فروش بلیط به مؤسسه تسکین تعلق خواهد گرفت.
گفتنی است، جشنواره فیلم تبریز از 26 تا 29 تیرماه در پردیس سینمایی ستاره باران تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
آگاهی‌بخشی به جامعه هدف اصلی ماست/ جشنواره فیلم تبریز سفیر کودکان مبتلا به سرطان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار