نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خبر داد؛

اختصاص۷۸۵هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی جاده‌های اهر و هریس

1401/04/22 - 12:37 - کد خبر: 68367 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار ۷۸۵ هزار میلیارد ریالی برای بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های اهر و هریس خبر داد.

به گزارش نصر، احمد محرم زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در اهر گفت: در نشستی که با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور صورت گرفت مباحثی پیرامون ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی، بهسازی و آسفالت‌ریزی و همچنین خط‌کشی جاده‌ها مطرح و دستورات لازم جهت تأمین اعتبار این طرح‌ها اخذ گردید.
محرم زاده بابیان اینکه توسعه جاده‌های مواصلاتی شاه‌کلید رونق اقتصادی و گردشگری منطقه محسوب می‌شود افزود: راه‌های ارتباطی ایمن و استاندارد از مؤلفه‌های اصلی دستیابی به توسعه و از دغدغه‌های مهم مردم شهرستان‌های اهر و هریس است که با جدیت پیگیر حل این مشکلات هستیم.
وی ادامه داد: تکمیل پروژه نیمه‌تمام روشنایی گردنه سامبران با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت‌ریزی محورهای مواصلاتی شهرستان اهر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، خط‌کشی راه‌ها با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی شهرستان اهر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال؛ در اسرع وقت انجام می‌شود.
محرم زاده از اخذ دستور جداگانه برای بهسازی جاده‌های شهرستان هریس خبر داد و گفت: در این راستا برای آسفالت شهر زرنق ۱۵۰ میلیارد ریال، تعریض پل محور هریس به مشگین شهر ۳۰ میلیارد ریال، آسفالت جاده اصلی بخشایش به کرد کندی ۱۵۰ میلیارد ریال و خط‌کشی جاده‌های شهرستان هریس ۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی و دستور آن اخذ شد.
نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برای بهسازی راه‌های روستایی نیز برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده و در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد شروع به کار عملیات راه‌سازی و آسفالت‌ریزی در روستاها خواهیم بود.
انتهای پیام/
اختصاص۷۸۵هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی جاده‌های اهر و هریس خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار