مدیرعامل شرکت آب فاضلاب آذربایجان شرقی تشریح کرد:

دلیل قطعی آب در تبریز

1401/04/21 - 21:58 - کد خبر: 68325 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت آب فاضلاب آذربایجان شرقی در خصوص قطعی و افت فشار آب شرب برخی از نقاط کلان‌شهر تبریز توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش نصر، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در دلیل قطعی آب برخی مناطق شهر تبریز  از روز گذشته تاکنون را ناشی از بروز حادثه بر روی شیر فلکه 800 میلی متری خط انتقال اصلی عنوان کرد.
محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقي در خصوص قطعی آب شرب برخی از نقاط کلان‌شهر تبریز گفت با عنایت به حادثه پیش‌بینی‌نشده افتادگی زبانه شیرفلکه ۸۰۰ میلی‌متری خط انتقال اصلی چاه‌های هروی، قزلجه میدان، سعیدآباد که از ساعت ۲۳ مورخ ۲۰ تیر به وقوع پیوست و به‌دنبال این حادثه آب مناطقی از شهرک‌های یاغچیان ، پرواز ، سهند ،کوی دادگستری و کوی فردوس دچار افت فشار و قطعی آب گردید .
وی ادامه داد با وقوع این حادثه پیش‌بینی‌نشده اکیپ حوادث شرکت آب و فاضلاب استان باعملیات شبانه در محل حاضر شده و اقدام به ترمیم شیرفلکه فوق نمود که خوشبختانه توانستند تا ساعت ۶ صبح نسبت‌به رفع مشکل اقدام نمایند.
مهندس خانی ادامه داد: با تلاش کارکنان آبفای استان تا ظهر امروز براساس گزارشات میدانی و اخذ شده مشکل قطعی آب  همه نقاط یاد شده برطرف گردیده و در حال حاضر  آب پایدار در همه نقاط کلان‌شهر تبریز در جریان می باشد.
انتهای پیام/
دلیل قطعی آب در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 5 نظر

پاسخ   علی   سال پیش  

ضمن تشکر از زحمات بسیار بی برنامه کارکنان و مدیران نالایق استان ؛ که حدود 24 ساعت گذشته همشهریان تبریزی را از وجود آب آشامیدنی محروم کردند .
امید که واقعا تحول اساسی در مدیریت و تخصص در کشور شاهد باشیم .
درک درستی از زندگی شهری مدیران غیرشهری نخواهند داشت.
والسلام

پاسخ   شهروند   سال پیش  

عادت کردند روز روشن به چشم مردم نگاه کنند دروغ بگویند. الات ساعت ۲ بامداد ۲۲ تیر است آب شهرک یاغچیان وصل نشده است. دروغ می گویند تا به مردم آبرسانی نکنند.

پاسخ   علي   سال پیش  

با سلام
احتراما هم اكنون ساعت ١٢:٤٤ مي باشد و آب ياغچيان وصل نشده است . چگونه ايشون تو روز روشن دروغ تحويل مردم مي دهند. و بدون بررسي اظهار نظر مي كنن و هم اكنون نيز در خانه خود به آسودگي خوابيده اند. لعنت بر چنين مسوولين بدون مسووليت پذير

پاسخ   هدیه   سال پیش  

دروغ چرا میگین یاغچیان آب هنوز قطع ه بعد ۲۴ ساعت

پاسخ   کاوه   سال پیش  

گزارشات میدانی شما غلط هست اب خانه ما تو یاغچیان ساعت 9 شب امده و خیلی هم ضعیف هست
پژوهشیار