100 روز اول امسال در سطح حوزه شهرداری منطقه 3/

بیش از 36 هزار متر طول خط‌کشی محوری انجام گرفته است

1401/04/21 - 14:18 - کد خبر: 68281 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه 3 خبر از اجرای عملیات‎های متعدد ترافیکی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه داد و گفت: در 100 روز اول امسال تجهیزات مختلف ترافیکی نصب و بیش از 36 هزار و 500 متر طول خط‌کشی محوری انجام گرفته است.

به گزارش نصر،  اکبر پورخردمند به اهمیت اجرای عملیات‌های متعدد ترافیکی در کاهش خطرات و آسیب‌ها برای شهروندان و خودروها اشاره کرد و گفت: در 100 روز اول امسال 36 هزار و 500 متر طول خط‌کشی محوری انجام گرفته است.
شهردار منطقه افزود: در اکثر خیابان‌ها و میدان‌های سطح حوزه ، به نوعی یکی از  عملیات‌های ترافیکی، تعویض یا تکمیل یا  اجرا انجام یافته است. 
وی ادامه داد: در بلوار دفاع، خیابان ارتش، ورودی و خروجی‌های اتوبان شهید کسائی و سرجزیره‌های سطح حوزه خیابان آزادی از تقاطع چهارراه لاله تا زیرگذر مارالان در مسیر‌های رفت و برگشت، 130 عدد استوانه پلاستیکی شبرنگ‌دار فرسوده  جمع‌آوری و جمعا 1700 عدد گل میخ پلاستیکی، 30 عدد بشکه ترافیکی شبرنگ‌دار و 280 عدد استوانه پلاستیکی شبرنگ‌دار توسط اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه تهیه و نصب شده است.
پورخردمند، به تعویض و تکمیل تابلو‌های اسامی معابر و میدان‌های سطح حوزه اشاره کرده و گفت:  130 عدد تابلو اسامی نیز تهیه و نصب شد که خیابان ابراهیمی در مارالان و لا له‌زار شمالی را می‌توان به عنوان مسیرهایی نام برد که پر‌تعداد‌ترین تابلوهای نصب شده را به خود اختصاص دادند.
شهردار منطقه، سرعتکاه‌های اجرا و رنگ‌آمیزی شده دراین مدت را 5 مورد عنوان کرد و مسیرهای اجرا شده را ضلع غربی بلوار دفاع، 2 مورد در مقابل مدرسه اسراء در شهرک طالقانی، ابتدای ورودی خیابان خدمات شهری و اجریی منطقه و باند شمالی میدان سلیمان خاطر تا شهرک طالقانی، ذکر کرد.
اکبر پورخردمند در پایان، خبر از اجرای 36 هزار و 500 متر طول خط‌کشی محوری ممتد و منقطع، به عنوان یکی دیگر از عملیات‌های ترافیکی توسط اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه در این مدت داد و چهارراه لاله تا زیرگذر مارالان ( در مسیر رفت و برگشت)، کمربندی میانی از مقابل دانشگاه پیام نور تا میدان پیشقدم، میدان فدک تا تقاطع مارالان،میدان پارک‌بان در تقاطع رضانژاد، حد فاصل میدان فدک تا تقاطع حافظ در خیابان پاستور و حد فاصل تقاطع حافظ تا ارتش جنوبی در خیابان نیروی انتظامی را مسیرهای اجرا شده این عملیات نام برد.
انتهای پیام/
بیش از 36 هزار متر طول خط‌کشی محوری انجام گرفته است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار