معاون استاندار آذربایجان شرقی:

زیرساخت های تولیدی در مرند متناسب با جایگاه این شهرستان نیست

1401/04/21 - 10:25 - کد خبر: 68241 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرستان مرند با وجود جایگاه جمعیتی خود از واحدهای تولیدی بزرگ بی بهره است، اظهار کرد: برای اینکه شهرستان به جایگاه واقعی خود در حوزه اقتصاد و تولید برسد، نیازمند همت جمعی، هم در حوزه استانی و هم شهرستانی هستیم.

به گزارش نصر، محمد کلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان مرند اظهار کرد: مرند، استعداد جذب گردشگر در طول سال را دارد و به عنوان سومین شهرستان از نظر جمعیت در استان بیشترین نیروی کار ماهر را به عنوان مزیت توسعه و ایجاد زیرساخت ها دارد که بخش عمده آنها در شهرستان های جلفا و شبستر شاغل هستند.
وی افزود: شهرستان مرند با وجود ظرفیت های بالا و قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی در حد استعدادهای خود توسعه نیافته و برخلاف سایر شهرستان ها، هیچ واحد تولیدی و صنعتی در شأن و جایگاه مرند وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم زمینه اشتغال نیروی کار مرند در خود شهرستان فراهم شود تا انرژی جوانی و استعدادهای موجود در شهرستان بماند.
کلامی در خصوص وجود مشکلات اقتصادی شهرستان مرند نیز گفت: شیوه حل آنها باید سریع باشد و با بیشترین توان خود تلاش کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش و پیگیری‌های خوب فرماندار مرند و سایر مسوولین، شاهد اتفاقات مثبت در حوزه اقتصاد و تولید شهرستان باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه حضور خود در مرند به همراه فرماندار این شهر از تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات مربوط به آنها قرار گرفت.
انتهای پیام/
 زیرساخت های تولیدی در مرند متناسب با جایگاه این شهرستان نیست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار