خبر/

پنج انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد ارس‌

1401/04/20 - 22:59 - کد خبر: 68224 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست «معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری»، «معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری»، «مدیریت مرکز خداآفرین»، «مدیریت امور کشاورزی» و «مدیریت قفقاز» این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش نصر، مجید کیانی طی احکام جداگانه‌ای علی نوید را به‌عنوان سرپرست «معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری»، محسن محمدزاده را به عنوان «معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری»، محسن شیخلو را به سمت «مدیریت مرکز خداآفرین»، محمد مهدی‌زاده را به عنوان «مدیریت امور کشاورزی» و یوسف الله‌ویردی‌زاده را به سمت «مدیریت قفقاز» این سازمان منصوب کرد.
علی نوید سال‌ها مدیریت بازرگانی و اقتصادی مجموعه‌های نیمه دولتی را عهده‌دار بوده است. عضویت در اتاق بازرگانی تهران و تبریز و همچنین انجمن‌های حمل و نقل هوایی و اکوستیک، کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری(TESC) و مدیریت پروژه‌های متنوع اقتصادی در سوابق او دیده می‌شود. وی دارنده رتبه در جشنواره‌ی خوارزمی، دارای ثبت اختراع در زمینه لیزر و همچنین فعال حوزه‌ی دانش‌بنیان است و از صاحب‌نظران اقتصاد دانش‌بنیان در سطح استان به شمار می‌رود.
 

محسن محمدزاده نیز از فعالان فرهنگی آذربایجان‌شرقی است که مشاور مدیرکل صداوسیمای مرکز استان و پژوهشگر این سازمان، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی، مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج و معاون طرح و برنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان از جمله سوابق اوست. وی از فعالین ادوار جنبش دانشجویی استان بوده و به مدت ۲ سال معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز را عهده‌دار بوده است.‌

 
محسن شیخلو متولد هادیشهر، دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی کشاورزی می‌باشد که از سال 92 مسئولیت مدیریت جهاد کشاورزی منطقه آزاد ارس را عهده دار بود و از سال 94 تاکنون بعنوان مدیر کشاورزی این سازمان فعالیت داشته است.
 

محمد مهدیزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی و از کارشناسان باسابقه این سازمان بوده که سابقه 6 سال خدمت در حوزه خدمات شهری و 9 سال در حوزه مدیریت کشاورزی این سازمان را دارد.
 

یوسف الله ویردی‌زاده دانش‌آموخته علوم ارتباطات می‌باشد. وی طی چهارده سال حضور در منطقه آزاد ارس، مسئولیت‌های مختلفی از جمله مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیریت امور اجتماعی و رئیس اداره رسانه این سازمان را برعهده داشته است.


همچنین مدیرعامل منطقه آزاد ارس از مدیرانی که پیش‌تر این مسئولیت‌ها را برعهده داشتند تجلیل به عمل آورد و بر استفاده از ظرفیت‌ها و تجارب‌شان تاکید کرد.
انتهای پیام/
پنج انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد ارس‌ نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار