شهردار تبریز:

بلوار شهدای سلامت تبریز به بهره‌برداری می‌رسد

1401/04/20 - 19:21 - کد خبر: 68219 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از بهره‌برداری بلوار شهدای سلامت برای تسهیل در تردد به مراکز درمانی تازه تأسیس در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار با اشاره به بهره‌برداری از بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران و طرح اصلاح هندسی بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر، اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مسیرگشایی و عمرانی - ترافیکی شهرداری منطقه ۹، در راستای خدمت رسانی به همشهریان عزیز و گام نخست در عمل به وعده تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و رساندن آنها به مرحله بهره‌برداری با حمایت و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر است.
وی ادامه داد: بلوار شهدای سلامت، یکی از همین پروژه‌ها است که با بهره‌برداری از آن، تردد به مراکز درمانی تازه تأسیس در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ بخصوص بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر تسهیل خواهد یافت.
شهردار تبریز اظهار کرد: این پروژه به منظور روان‌سازی عبور و مرور و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در مسیر بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران است که تلاش شده بهره‌برداری از آن در موعد مقرر انجام شود.
آئین افتتاح و بهره برداری از بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران و طرح اصلاح هندسی بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر، از ساعت ۱۸:۳۰ فردا ۲۱ تیر در محل شهرک خاوران، ضلع غربی بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
بلوار شهدای سلامت تبریز به بهره‌برداری می‌رسد خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار