خبر/

آنچه که در روز نخست المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور گذشت

1401/04/20 - 13:31 - کد خبر: 68161 نسخه چاپی

نصر: با آغاز رقابت های المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز تیم‌های شرکت کننده به رقابت‌ پرداختند.

به گزارش نصر، مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در بخش دختران از روز یکشنبه ۱۹ تیرماه برگزار شد و تیم ها در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی به رقابت‌ پرداختند.
نتایج مسابقات روز اول المپیاد:

فوتسال
 نتایج بازی های روز اول رقابت‌های فوتسال دختران:
شهید چمران ۱ _ علامه طباطبایی ۴
فردوسی مشهد ۶ _ علمی کاربردی ۲
ایلام ۳_فنی حرفه ای مازندران ۴
تهران ۳ _ تبریز ۴

بسکتبال
نتایج بازی های روز اول رقابت‌های بسکتبال دختران:
الزهرا ۶۴_ پیام نور ۹۱
بوعلی سینا همدان ۹۴ _ شهید باهنر کرمان ۳۷
فردوسی مشهد ۳۵ _ اصفهان ۵۹
تبریز ۴۷ _ رازی ۵۰

تنیس روی میز
بازی های تنیس روی میز دختران برگزار شد و بر این اساس تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شد.
بر این اساس، تیم‌های شهید مدنی تبریز، کردستان، گیلان و غیرانتفاعی رجا قزوین در مرحله مقدماتی با باخت مقابل حریفان از ادامه مسابقات کنار رفته و هشت تیم دیگر تبریز، صنعتی امیرکبیر، شهید باهنر کرمان، تهران، غیرانتفاعی زند شیراز، اصفهان، شهید چمران اهواز، بیرجند در مرحله حذفی پیشرفته شرکت می‌کنند.

بدمینتون
بازی های بدمینتون دختران برگزار شد و بر این اساس تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شد.
به این ترتیب تیم های دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه امام خمینی قزوین از گروه A, دانشگاه تهران و دانشگاه زنجان از گروه B، دانشگاه گیلان و کردستان از گروه C و دانشگاه شهید باهنر کرمان دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز از گروه D به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

تیر اندازی
این‌ مسابقات تعداد ۷۳ ورزشکار دختر ( ۳۷ نفر در اسلحه تفنگ بادی و ۳۶ نفر در اسلحه تپانچه بادی) از  دانشگاه به صورت تیمی تفنگ بادی، تیمی تپانچه بادی و انفرادی هر دو رشته به رقابت می‌پردازند.
مرحله اول و دوم این مسابقات برگزار شده و نتایج به زودی مشخص خواهند شد.

تکواندو (پومسه)
مرجان تاجی از دانشگاه اصفهان با ۱۵/۷۰ امتیاز به مقام اول این رقابت ها دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد، مقام دوم نیز با ۱۵/۴۳ امتیاز به راضیه آقایی از دانشگاه الزهرا تهران اختصاص یافت، طراوت باقرپور نیز از دانشگاه خوارزمی تهران با ۱۵/۳۰ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
دانشگاه های فنی حرفه‌ای شریعتی، دانشگاه شیراز و دانشگاه گیلان نیز به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.
در پایان روز اول، دانشگاه اصفهان با ۱۰ امتیاز در صدر قرار گرفت و دانشگاه الزهرا و خوارزمی به ترتیب با ۷ و ۵ در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و مراسم توزیع مدال، مقام اول تا سوم این رقابت ها امروز (دوشنبه) در سالن علوم پزشکی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.


 
انتهای پیام/
آنچه که در روز نخست المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور گذشت خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار