از سوی شهرداری سهند صورت می گیرد:

نگهداری و غذارسانی به سگ های بلاصاحب 

1401/04/19 - 18:18 - کد خبر: 68095 نسخه چاپی

نصر: دربازدید بعمل آمده از محل جمع آوری سگ های بلاصاحب شهر سهند و نظارت بر نحوه ی نگهداری و غذارسانی به آنها پرداخته شد که نگهداری و غذارسانی به آنها بطور مداوم درحال انجام است.

به گزارش نصر، جوادی، سرپرست شهرداری سهند گفت: جمع آوری سگ ها که یک معضل جدی در شهرها هستند روزانه  زنده گیری  و در محل ساخته شده از آنها نگهداری می شود.
جوادی در ادامه افزود: زنده گیری سگ ها در دستور کارمعاونت خدمات شهری شهرداری قرارگرفته است و باتوجه به تعداد زیاد سگ ها در شهر ولی همچنان به جمع آوری و نگهداری آنها پرداخته شده است تا آسایش شهروندان را فراهم کنیم.  لذا از شهروندان  تقاضا می شود در هر نقاط از شهر سگ های ولگردی مشاهده کردید با واحد خدمات شهری و شماره تماس ۱۳۷ (تماس از تلفن ثابت سهند ) و یا با واحد روابط عمومی شهرداری  تماس حاصل فرموده تا نسبت به جمع آوری آنها اقدام گردد.
وی در ادامه افزود: غذارسانی به این مخلوقات همچنان ادامه دارد و نظارت جدی به آن می شود لذا از شهروندان عزیز احیانا کسانیکه می‌خواهند نسبت به غذارسانی  آنها اقدام کنند، بنا بدلیل خطرناک بودن آنها  خواهشا شخصا به آنجا مراجعه نکرده و غذای مورد نظر تحویل واحد خدمات شهری شهرداری  تحویل داده تا عوامل شهرداری در حضور شما بزرگواران نسبت به غذارسانی به آنها اقدام گردد.
انتهای پیام/
نگهداری و غذارسانی به سگ های بلاصاحب  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار