شهردار تبریز؛

تشکیل صندوق ذخیره سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز سرعت یابد

1401/04/19 - 14:56 - کد خبر: 68091 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز بر تسریع در راه‌اندازی صندوق ذخیره سرمایه‌گذاری تأکید کرد و گفت: این صندوق باید تا پایان سال جاری تشکیل شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در جلسه هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز اظهار کرد: مقرر شده است سه درصد از درآمدهای شهرداری به حساب صندوق ذخیره سرمایه‌گذاری واریز شود و از این سه درصد نیز یک درصد به خرید سهام برای پرسنل اختصاص یابد.
وی افزود: با این اقدام، پرسنل شهرداری تبریز سهامدار صنایع بزرگ و کارخانجات استان خواهند بود.
شهردار تبریز در رابطه با وضعیت قراردادهای سرمایه‌گذاری در مناطق اعلام کرد: برخی از قراردادهای سرمایه‌گذاری در شهرداری به صورت B.O.T بوده و به همین دلیل مناطق رغبتی در این حوزه ندارند ولی اگر سازمان سرمایه‌گذاری در این حوزه ورود کند، نتایج بهتری خواهیم گرفت.
وی افزود: جلسات هیأت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز باید هر هفته برگزار شود و در طول هفته چند پرونده سرمایه‌گذاری کارشناسی شده و در این جلسه تعیین تکلیف شود.
هوشیار با اشاره به وضعیت مجتمع جواهر خاطرنشان کرد: باید به نسبت سهم خودمان در هیئت امنا و هیئت مدیره مجتمع تجاری جواهر نفر داشته باشیم و در تصمیمات آنجا دخیل باشیم.
وی یادآور شد: بدون توجه به نوع فعالیت اصناف در مجتمع تجاری جواهر، باید ۱۰ درصد آن به حوزه کتاب و کتابخوانی اختصاص داده شود که بازخورد اجتماعی مطلوبی خواهیم داشت.
انتهای پیام/ 
تشکیل صندوق ذخیره سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز سرعت یابد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار