در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی منتشر شد

1401/04/18 - 17:01 - کد خبر: 68053 نسخه چاپی

نصر: دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۱۴۰۱ منتشر شد و داوطلبان می توانند از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش نصر، دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ امروز ۱۸ تیرماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir منتشر شد.
پیش از این قرار بود انتخاب رشته از ساعت ۱۶ امروز ۱۸ تیر آغاز شود که مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد زمان انتخاب رشته محل از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیر تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ تعیین شده است و داوطلبان پیش از انتخاب رشته محل، مفاد دفترچه انتخاب رشته محل را به دقت مطالعه کنند.
آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در ۳۴ حوزه امتحانی برای ۴۳ رشته و ۱۱ مجموعه در دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای پنج  و ۶ خرداد برگزار شد.
در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ تعداد تعداد حاضرین در جلسه ۴۵ هزار و ۳۵۴ نفر بودند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۹۵۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
کارنامه علمی (مخصوص حاضرین در جلسه) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان که بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در زمان اعلام شده نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
انتهای پیام/
دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی منتشر شد خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار