خبر/

سقوط هولناک کارگر 51 ساله ارومیه ای به داخل مخزن روغن

1401/04/18 - 15:47 - کد خبر: 68037 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه از نجات جان کارگر میانسالی که درحال تنظیف مخزن روغن یکی از کارخانه های تولیدی دچار مصدومیت شده بود، با حضور به موقع آتش نشانان خبر داد.     

به گزارش نصر، حسین سرباز رشید درگفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پس از تماس تلفنی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله پس از هماهنگی ستاد فرماندهی تیم امداد و نجات ایستگاه شماره 2 به همراه نردبان هیدرولیکی ۳۲ به محل حادثه واقع در آخر جاده المهدی، شهرک صنعتی فاز ۲ اعزام کرد.

سقوط به داخل مخزن به دلایل نامعلوم
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که کارگری ۵۱ ساله که جهت تنظیف مخزن روغن مشغول به کار بود به دلایل نامعلومی به داخل مخزن سقوط کرده و محبوس مانده بود.
سرباز رشید بیان کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل و بررسی محل سریعاً با برپایی کارگاه نجات بر روی این مخزن ۶ متری عملیات نجات را شروع کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه ادامه داد: با توجه به حساسیت عملیات و نیز مصدومیت کارگر از ناحیه سر و سینه در یک عملیات سنجیده و نفسگیر توانستند وی را به بیرون انتقال و جهت انجام معاینات اولیه پزشکی تحویل کادر اورژانس حاضر در محل حادثه دهند.
او در پایان گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل سقوط و نیز ارائه توصیه‌های ایمنی به مسئولین کارخانه به عملیات خود پایان دادند.
انتهای پیام/
سقوط هولناک کارگر 51 ساله ارومیه ای به داخل مخزن روغن پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار