خبر/

دستگیری کلاهبردار پانصد میلیاردی در تبریز

1401/04/18 - 15:27 - کد خبر: 68031 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبرداری که با شگرد فروش زمین در شهرک های صنعتی بیش از پانصد میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش نصر، سردار " علی محمدی" در تشریح جزئیان  این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی که خود را با معرفی مالک شرکت فروش زمین های صنعتی 500 میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده است، موضوع دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: متهم پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در تحقیقات بعمل آمده اعتراف کرد که با جعل اسناد و مدارک زمین های صنعتی و پیشنهادات اغوا کننده اقدام به فروش زمین های مذکور به تعداد 12 نفر از شهروندان کرده است که پس از تکمیل پرونده جهت محاکمه تحویل مرجع قضائی شد.
سردار "محمدی" در پایان از شهروندان درخواست کرد: جهت پیشگیری از کلاهبرداری تحت تاثیر پیشنهادات اغواکننده افراد کلاهبردار قرار نگرفته وحتما قبل از معامله املاک نسبت به استعلام وضعیت ملک و فرد فروشنده اقدام کنند.
انتهای پیام/
دستگیری کلاهبردار پانصد میلیاردی در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار