سخنگوی فراجا خبر داد:

رد افزایش هزینه صدور گذرنامه ازسوی پلیس

1401/04/18 - 14:32 - کد خبر: 68023 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: بر خلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند.

به گزارش نصر، سردار مهدی حاجیان گفت: همه ساله در آستانه ایام اربعین حسینی (ع) و اشتیاق سیل مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای عزیمت به عراق و زیارت عتبات عالیات، پلیس با کثرت درخواست صدور گذرنامه مواجه می‌شود، لذا از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود درخواست‌های صدور یا تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی (ع) موکول نکنند و از هم اکنون برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و اقدام کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش هزینه صدور گذرنامه در دستور کار است؟ پاسخ داد: بر خلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
بر اساس اعلام سایت پلیس، سخنگوی فراجا درباره اعزام انفرادی زوار به عتبات عالیات نیز گفت: با توجه به توافقات جدید صورت گرفته با کشور عراق، کماکان اعزام انفرادی زوار تداوم دارد.
وی در پایان با اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زوار گفت: پلیس برای ارائه خدمات سریع به زوار تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است و نیروهای مرزبانی فراجا به همراه پلیس گذرنامه و راهور، از آمادگی کامل برای ارائه خدمات انتظامی، گذرنامه ای و ترافیکی برخوردار هستند.
انتهای پیام/
رد افزایش هزینه صدور گذرنامه ازسوی پلیس خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار