سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

آغاز پویش ملی «عید تا عید» به نفع مددجویان بهزیستی

1401/04/18 - 14:08 - کد خبر: 68017 نسخه چاپی

نصر: سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از پویش ملی «عید تا عید» خبر داد.

به گزارش نصر، مژگان رضازاده کاوری در آستانه عید سعید قربان ضمن اعلام آمادگی نسبت به جذب و دریافت نذورات و هدایای مردمی به نفع مددجویان تحت‌پوشش، اظهار کرد: پویش ملی «عید تا عید» با هدف مشارکت جمعی و استفاده از توان و ظرفیت مردم، خیران و نیکوکاران در اقصی نقاط کشور و در راستای تأمین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های تحت‌پویش بهزیستی در همه استان‌ها از عید سعید قربان تا عید غدیر اجرا می‌شود.
وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند در عید قربان نذورات و قربانی خود را برای ارسال سریع به جامعه هدف بهزیستی به ادارات کل بهزیستی استان‌ها، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، مجتمع‌ها و مؤسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی تحویل دهند. همچنین در روز عید سعید غدیر طرح اطعام غدیر با مشارکت خیران و مردم کشور اجرا خواهد شد.
سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: خیران می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir یا کد دستوری #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* یا شماره کارت مجازی ۷۰۷۵-۷۰۷۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و همچنین از طریق نرم‌افزارهای موبایلی آپ، سکه، بی‌باد، پاس، همراه کارت، ستاره یک، تاپ و ۷۲۴ اهداء کنند.
انتهای پیام/
آغاز پویش ملی «عید تا عید» به نفع مددجویان بهزیستی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار