۴ بازیکن خارجی در تیررس تراکتور؛

ستوده نژاد مطرح کرد: قیمت نامتعارف بازیکنان، مشکل اصلی تراکتور

1401/04/15 - 22:09 - کد خبر: 67836 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه امروزه شاهد برخی بداخلاقی ها در فوتبال هستیم چراکه برخی از بازیکنان با بازار گرمی قیمت هایی ارائه می دهند که بسیار نامتعارف است و بخش خصوصی به سختی می توتند چنین هزینه هایی را پرداخت کند.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در تحریریه نصر در گفتگو با نصر در خصوص وضعیت فعلی تراکتور گفت: چند روز پیش محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در گفتگوی تلفنی اعلام کردند که قصد بستن تیم پرقدرت در این فصل را دارند. البته بجز ایشان روزی نیست که با مدیرعامل باشگاه تراکتور صحبت نکنیم و پیگیر وضعیت این تیم نباشیم.
وی در ادامه در خصوص سکوت خبری باشگاه تراکتور افزود: اگر باشگاه با صداقت کامل اخبار تیم را به مردم برساند، دیگر شاهد شایعه پراکنی پیرامون این تیم نخواهیم بود.
ستوده نژاد همچنین با اشاره به قیمت های بالای بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: متاسفانه قیمت فعلی بازیکنان بسیار افزایش یافته و قطعا بخش خصوصی در خرید چنین بازیکنانی به مشکل خواهد خورد. مالک تیم هم که این روزها خود در تهران حضور دارند، با نظارت خود و با آرامش در فصل نقل و انتقالات فعالیت می کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین با بیان اینکه تیم تراکتور قصد خرید چهار بازیکن خارجی دارد، خاطر نشان کرد: مالک باشگاه اعلام کردند که قصد خرید ۴ بازیکن خارجی و شش بازیکن داخلی دارند که خوشبختانه هنوز فرصت کافی برای خرید بازیکنان وجود دارد.
ستوده نژاد همچنین در پایان با گلایه از بازار گرمی برخی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: متاسفانه امروزه شاهد برخی بداخلاقی ها در فوتبال هستیم چراکه برخی از بازیکنان با بازار گرمی قیمت هایی ارائه می دهند که بسیار نامتعارف است؛ به طور مثال بازیکنی که ۳ میلیارد تومان قرارداد داشت، در این فصل مبلغی بیش از ۱۸ میلیارد تومان از باشگاه برای تمدید قرارداد می خواهد. بنابراین بخش خصوصی قطعا نمی تواند با چنین شرایطی آنطور که می خواهد عمل کند.
انتهای پیام/
ستوده نژاد مطرح کرد: قیمت نامتعارف بازیکنان، مشکل اصلی تراکتور حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار