خبر/

واقعه طلاق پنجشنبه ۱۶ در آذربایجان‌غربی ثبت نمی‌شود

1401/04/14 - 12:58 - کد خبر: 67656 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به تداوم هفته ازدواج گفت: در راستای اجرای برنامه‌های این ایام با همکاری دفاتر ازدواج و طلاق استان، هیچ واقعه طلاقی در روز پنجشنبه ۱۶ ثبت نمی‌شود.

به گزارش نصر، محمدحسین حسنی روز سه‌شنبه در گفت وگویی افزود: همچنین قرار است افرادی که در این به این دفاتر برای طلاق مراجعه می کنند، به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی شوند تا در صورت امکان، زمینه سازش بین آنان فراهم شود.
وی اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی این برنامه، تداوم زندگی زوجین و کنار گذاشتن اختلافات با مشاوره و راهنمایی است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در سال جاری تاکنون سه هزار و ۷۵۹ فقره وام و تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده که این روند با همراهی بانک ها همچنان ادامه دارد.
حسنی ادامه داد: امسال ۱۶ کارگاه آموزش پیش از ازدواج و در طی یک سال اخیر نیز، بیش از ۳۰۰ کارگاه آموزش پیش از ازدواج در استان برگزار شده و چهارهزار و ۷۲۰ نفر آموزش دیده اند.
وی گفت: در هفته ازواج امسال برنامه‌هایی نظیر جشن تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج، چهارمین پویش ملی ازدواج جوانان با همراهی خیران، کمپین آموزش و مشاوره رایگان در سراسر کشور، کمپین های رسانه ای و استفاده از برنامه های الگوساز و ظرفیت های فرهنگی استان برگزار شده است.
١٠ تا ١۶ تیر امسال، هفته ازدواج با شعار «ازدواج آسان و آسمانی» نامگذاری شده که هدف از این شعار، فرهنگ‌سازی درباره حذف تشریفات عروسی بوده است.
انتهای پیام/
واقعه طلاق پنجشنبه ۱۶ در آذربایجان‌غربی ثبت نمی‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار