فرماندار تبریز در گفت و گو با نصر خبر داد:

پیگیررفع مشکل بیمارستان شهدای تبریز هستیم

1401/04/14 - 07:55 - کد خبر: 67602 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز از پیگیری رفع مشکل خرابی یکی از دستگاه های اتاق عمل بیمارستان شهدای تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، علی جعفری آذر روز گذشته در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار نصر افزود: بعد از رسانه ای شدن موضوع خرابی یکی از دستگاه های اتاق عمل بیمارستان شهدای تبریز و توقف عمل های جراحی این بیمارستان به محل مراجعه و در جریان جزئیات ماجرا قرار گرفتم.
وی ادامه داد: مسئولین بیمارستان خرابی دستگاه ها را تایید کرده و در خصوص تعمیر و تهیه دستگاه های جدید نیز اقدامات لازم را انجام داده اند که این مراحل نیاز به گذر زمان دارد.
وی با اشاره به ضرورت رفع مشکل بیمارستان به صورت فوری نیز اظهار داشت: جهت رفع نیاز های اورژانسی به دلیل مرجع بودن و مصرف بیشترنسبت به سایر بیمارستان های منطقه و جواب گو بودن به منطقه و استان، تصمیم به انتقال دستگاه از شهرستان های اطراف به بیمارستان شهدای تبریز را داشتیم  که خوشبختانه  امروز دو دستگاه از بیمارستان های دیگر تبریز به بیمارستان شهدا انتقال می یابد.
فرماندار تبریز با بیان اینکه نیاز اتاق های عمل این بیمارستان 10 دستگاه مجزا است افزود: بعد از بازدید با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تماسی داشتم که از تهیه 10 دستگاه هر کدام به ارزش 50 میلیارد ریال خبر داد که در مرحله تایید هیات امنا و طی مراحل نهایی است.
وی به مشکلات مالی بیمارستان های دولتی اشاره کرد و افزود: بیمارستان شهدا نیز در زمره بیمارستان های دولتی کشور می باشد که با مشکلات عدیده مالی مواجه است ولی با توجه به اینکه این بیمارستان علاوه به تبریز به استان آذربایجان شرقی و حتی سایر استان های همجوار نیز ارایه خدمات می دهد نیاز دارد تا بیش از این ها مورد توجه قرار گیرد.
این گزارش حاکی است، روز گذشته یکی از مخاطبان آژانس خبری تحلیلی نصر از خراب شدن دستگاه CR بیمارستان شهدای تبریز و توقف تمام عمل های جراحی انی بیمارستان و بلاتکلیفی بیماران حاضر خبر داده بود که فرماندار تبریز جهت پیگیری در محل بیمارستان حضور یافت.
انتهای پیام/
 
 پیگیررفع مشکل بیمارستان شهدای تبریز هستیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار