سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش؛

ثبت نام متقاضیان بیمه تکمیلی فرهنگیان از مرز یک میلیون نفر گذشت

1401/04/13 - 15:55 - کد خبر: 67564 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام افراد متقاضی برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان از مرز یک میلیون نفر گذشت.

به گزارش نصر، سیدسعید مقدم‌زاده روز دوشنبه در گفت و گویی درباره تعداد متقاضیان برای بیمه تکمیلی فرهنگیان افزود: تعداد افراد متقاضی جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان تا ساعت یک ظهر امروز یک میلیون و ۱۰ هزار نفر بوده است.
وی ادامه داد: ثبت نام برای بیمه تکمیلی فرهنگیان که از اول تیرماه آغاز شده است، ۱۵ تیرماه پایان می یابد.
سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: حق بیمه تکمیلی در قرارداد جدید ۲۷۵ هزار تومان است که حدود ۹۰ هزار تومان آن توسط فرهنگیان پرداخت می‌شود.
با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت آموزش‌ و پرورش و بیمه دانا، قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان از روش «صندوقی» به «بیمه‌گری» تغییر یافت و این قرارداد از اول تیرماه، بدون سقف پرداختی در بسیاری از بیماری‌ها و با فرانشیز ۱۵ درصد اجرا می‌شود.
براین اساس، افزایش تعهدات بیمه‌ای از اهداف این تفاهم‌نامه است؛ بخشی از حق بیمه تکمیلی از سوی دولت و بخش دیگر توسط بیمه‌گر پرداخت خواهد شد. همچنین خدمات عینک و دندانپزشکی از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه آمده است.
انتهای پیام/
ثبت نام متقاضیان بیمه تکمیلی فرهنگیان از مرز یک میلیون نفر گذشت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار