عضو شورای شهر سهند خبر داد:

آب، چالش اصلی شهر سهند / همدلی شورا عامل اصلی پیشرفت و آبادانی 

1401/04/13 - 15:47 - کد خبر: 67562 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر سهند گفت: جهش تولید مسکن زمانی به بهترین حالت ایده آل خود می‌رسد که آب سهند را حل کنیم و این به شرط حمایت مسئولین قابل حل است.

به گزارش نصر، "نازیلا عزیزی" با حضور در تحریریه نصر ضمن دیدار با مدیر مسئول نصر در جریان روند فعالیت اولین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور قرار گرفت.
عزیزی با تشريح از آخرین وضعیت شهر جدید سهند به مشکلات و چالش های روبروی این شهر پرداخت. 

تعامل شهرداری با شرکت عمران الزامی است 
وی رمز موفقیت در پیشرفت و آبادانی شهر را همدلی و همت مسئولین دانست و با اشاره به شرکت عمران سهند، گفت: زمانی می‌توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم که شهردار آینده سهند با شرکت عمران تعامل خوبی داشته باشد. 
وی تکمیل کرد: شرکت عمران باید زیرساخت های اولیه را آماده و سپس شهرداری ورود کند. 
عزیزی تاکید کرد: براساس چهارچوب قانونی می‌توان به راحتی با شرکت عمران تعامل کرد، نیازی به کار های اضافی نیست.
وی اظهار داشت: اگر کم کاری از طرف شهرداری صورت نگیرد مشکلات قابل حل است.
عضو شورای شهر سهند ضمن تاکید بر درآمد پایدار، تصریح کرد: شهرداری بودجه خوبی برای نگهداری شهر دارد و می‌تواند با ایجاد درآمد پایدار این مهم را به نحو مطلوب نیز انجام دهد.

آب چالش اصلی سهند است 
عزیزی با اشاره به اصلی ترین چالش سهند خاطر نشان کرد: موضوع آب یکی از مباحث اصلی و قابل حل سهند است، علاوه بر چالش آب فضای سبز سهند نیز مشکلاتی دارد که مربوط به مناقصات ما است.
وی ادامه داد: اصلی ترین چالش سهند آب است، آب سهند در وضعیت سر به سر قرار دارد و این مهم نیازمند توجه نمایندگان مجلس و مسئولین استانی است.
وی اضافه کرد: اگر سرمایه گذاری کنیم می‌توانیم بهترین نتایج را بگیریم، جهش تولید مسکن زمانی به بهترین حالت ایده آل خود می‌رسد که آب سهند را حل کنیم و این به شرط حمایت مسئولین قابل حل است.
جلسات مختلفی برای سرمایه گذاری انجام داده ایم که متاسفانه بحث استیضاح شهردار باعث شد این جلسات متوقف شود.
وی در ادامه به مجموعه 8 بهشت سهند اشاره کرد و افزود: مجموعه 8 بهشت سهند در جاده قدیمی شهر سهند قرار دارد که شرکت عمران در آن قسمت فضای سبز ایجاد کرده است، شرکت عمران تاکنون مجموعه 8 بهشت را تحویل نداده است.

 ایجاد شرایط مطلوب به شهروندان وظیفه ماست 
عضو شورای شهر سهند در ادامه به اهميت همدلی اعضای شورای شهر پرداخت و گفت: 7 عضو شورای سهند باید منیت خود را کمتر کرده و به صلاح و پیشرفت شهر فکر کنند؛ اکثریت ساکنین در سهند مهر نشین هستند، وظیفه ما است تا فضای مطلوب‌ را برای این شهروندان فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: اگر هدف ما واحد برای پیشرفت شهر باشد قطعا به نتیجه می‌رسیم، متاسفانه اهداف مختلف هستند.

زیرساخت ها بر عهده شرکت عمران است 
عضو شورای شهر سهند با اشاره به نبود مرکز درمانی یا بیمارستان توضیح داد: زیرساخت بیمارستان و بخش های درمانی به عهده شرکت عمران است، خیری داشتیم که می‌خواست در سهند بیمارستانی ایجاد کند اما متاسفانه بدلیل صادر نشدن مجوز های لازم این امکان فراهم نشد.

محکوم به تکروی هستم 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در بین اعضای شورا محکوم به تک روی هستم این را وظیفه خود میدانم که هر کجا هر مشکلی برای شهروندان ایجاد شد بدون انتطار کسی به سراغ پیگیری و حل مشکلات بشتابم.
انتهای پیام/
آب، چالش اصلی شهر سهند / همدلی شورا عامل اصلی پیشرفت و آبادانی  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   خوش نیت   سال پیش  

سلام
تیترتان ایراد دارد.
آب چالش نیست. کمبود آب، خشکی و یا هر فعل منفی دیگر، چالش نامیده می شود.
پژوهشیار