خبر/

نشست مراکز پشتیبانی شغلی بهزیستی کشور در تبریز

1401/04/13 - 12:54 - کد خبر: 67527 نسخه چاپی

نصر: نشست تخصصی مراکز پشتیبانی شغلی (se) سازمان بهزیستی کشور با حضور چند استان در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، مدیر کل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور هدف از برگزاری این نشست را اثر بخشی و ایجاد اشتغال برای معلولان صعب الاشتغال دانست و گفت: حساسیت در مورد اشتغال معلولان نیازمند یک نگاه جدید و تلاش وافر دارد و این موضوع پیجیده و سخت است.
رامین رضایی افزود: تمام تلاش‌های سازمان بهزیستی در بخش‌های مختلف مجموعه اقدامات هدفمند برای توانبخشی معلولان انجام می شود و اگر بهترین خدمات را به معلولان ارائه کنیم این فرد توانمند نمی شود بلکه زمانی توانمند می‌شود که مشارکت او در جامعه اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: موضوع اشتغال را در کنار روی خوش و پذیرش جامعه باید مد نظر داشته باشیم تا فرد بتواند به درجه ای از توانمندی برسد که قدرت رقابت در کنار افراد دیگر جامعه را داشته باشد برای تحقق این موضوع سه مرحله شامل مانیتورینگ و نظارت دوره‌ای در انجام کار و ارزیابی اقدامات در هدف گذاری اولیه برای این موضوع بسیار مهم است.
مدیر کل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: تلاش می کنیم مشاغل متناسب با توانمندی معلولان صعب الاشتغال ایجاد کنیم و در این زمینه برای یکهزار و 800 نفر شغل ایجاد شده است و همان طور که ایجاد اشتغال برای همه لازم است در این موضوع هم نیازمند ایجاد سیستم یکپارچه هستیم وباید به بوم فرهنگی جامعه توجه کنیم.
انتهای پیام/
نشست مراکز پشتیبانی شغلی بهزیستی کشور در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار