خبر/

سریال طنز «آنادیلی» در سه کشور ایران،ترکیه و سوییس ساخته شد

1401/04/13 - 09:35 - کد خبر: 67484 نسخه چاپی

نصر: سریال طنز بین المللی «آنادیلی» در چهارده قسمت با تهیه کنندگی و کارگردانی احد جعفری یقین از کارگردانان تبریزی ساخته شد.

به گزارش نصر، در این سریال چهره های نام آشنایی نظیر استاد آتش تقی پور، استاد بهزاد رحیم خانی، استاد منوچهرآذری و  استاد عباس محبی  از بازیگران قدیمی و باسابقه سینما و تلویزیون درکنار بازیگران طنز استان آذربایجان شرقی و بازیگران کشورهای ترکیه و سویس به ایفای نقش پرداخته اند که در نوعی خود بی نظیر است.
احد جعفری یقین در گفتگو با خبرنگار آسانیوزبا اشاره به ویژگی های این سریال طنز، گفت: در این سریال برای اولین بار در شمالغرب کشور از شرایط ویژه بصری نظیر پرواز انسان ها و اشیا، پروازهای سحر آمیز دوچرخه سواری در راستای بالا بردن بار طنز موقعیت بهره برده شده است.
تهیه کننده سریال سحرآمیز افزود: 90درصد تصویربرداری این سریال  در طول 4 ماه گذشته به اتمام رسیده است و در سه کشور ایران، ترکیه و سوییس تصویربرداری ها انجام گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه موضوع سریال درمورد اتحاد است، باوجود زبان ترکی انتظار استقبال ویژه از سراسر مردم داریم و امیدواریم مورد استقبال مخاطبان واقع شود.
این تهیه کننده موفق کشور، درمورد روند تبلیغات جهت معرفی این سریال نیز بیان کرد: باتوجه به پخش اینترنتی سریال تصمیم این شده است که تیزرهای سریال ها را در شبکه های مختلف اجتماعی با بازدید های بالا داشته باشیم و سپس به شکل روتین هر قسمت از این سریال پخش شود که قطع یقین پایگاه خبری تحلیلی آسانیوز با وجود میزان بالای مخاطب می تواند در معرفی این سریال بسیار موثر باشد و انصافا آسانیوز یکی از رسانه های پرمخاطب و موفق ایران می باشد.
جعفری یقین در خاتمه با اشاره به نیاز مردم برای شادابی بیشتر، گفت: در این سریال طنز با وجود عدم حمایت اسپانسرها، با هزینه شخصی تلاش کرده ایم تا لبخند را روی مردم بیاوریم و زیرا مردم ایران لایق بهترینها و شایسته شادابی و خرسندی هستند و ما هنرمندان باید برای شادکردن مردم تلاش کنیم.
انتهای پیام/
سریال طنز «آنادیلی» در سه کشور ایران،ترکیه و سوییس ساخته شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار