سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان؛

قدرتمندانه با برگزاری آخرین تمرینات پیش فصل، وارد مسابقات می شویم

1401/04/11 - 21:22 - کد خبر: 67361 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه اردوی یک هفته ای تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پایان یافت، گفت: با برگزاری آخرین تمرینات پیش فصل، قدرتمندانه وارد مسابقات لیگ برترمی شویم.

به گزارش نصر، اسماعیل تقی پور با ابراز رضایت از اردوی نارنجی پوشان در شهر تهران افزود: بعد از اردوی پرفشاری که در ورزقان داشتیم، در تهران سعی کردیم با انجام تمرینات تاکتیکی و برگزاری سه دیدار دوستانه، تیم را کم کم در شرایط بازی قرار دهیم و خوشبختانه به اهدافی که داشتیم دست یافتیم و در بازگشت از تهران، آخرین تمرینات پیش فصل را انجام می دهیم تا به امید خدا قدرتمندانه وارد مسابقات شویم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه عنوان داشت: بر اساس سیاست های باشگاه و نیازهایی که داشتیم، در بازار نقل و انتقالات حضور یافتیم و نفراتی را به خدمت گرفتیم و با چند نفر هم در حال مذاکره ایم که تکمیل کننده تیم موردنظرمان باشند.
تقی پور خاطرنشان کرد: با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان پای به مسابقات می گذاریم و مهمترین هدف ما کسب موفقیت و شاد کردن دل مردم خطه آذربایجان می باشد.
وی اذعان داشت: از ورزش دوستان و هواداران درخواست می کنم که تیم ما را به عنوان عضو کوچکی از ورزش آذربایجان از حمایت های خود بهره مند کنند، چون پشت ما به حمایت های معنوی آنها گرم است چرا که دوست داریم نماینده شایسته ای برای آنها باشیم و دوباره به کمک هواداران، جام را به خانه برگردانیم. 
تقی پور در مورد میزان رضایتش از شرایط جسمانی و روحی شاگردانش اظهار کرد: شرایط تیم رضایت بخش است و بچه ها از نظر روحی شرایط بسیار خوبی دارند و از نظر فنی و جسمانی هم تا روز مسابقه اول، تلاش خواهیم کرد تا آنها را به بهترین و بالاترین کیفیت ممکن برسانیم.
انتهای پیام/
قدرتمندانه با برگزاری آخرین تمرینات پیش فصل، وارد مسابقات می شویم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار