خبر/

ابراهیمی رئیس هیات ووشو استان شد

1401/04/11 - 18:09 - کد خبر: 67346 نسخه چاپی

نصر، در مجمع انتخابی هیات ووشو استان، علی ابراهیمی بعد از یک سال دوری مجددا به عنوان رئیس هیات ووشو استان انتخاب شد.

به گزارش نصر، مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان آذربایجان شرقی به ریاست حبیب ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و با حضور زهرا ناطقی، نایب رییس فدراسیون ووشو و اعضای مجمع انتخاباتی روز شنبه 11 تیرماه در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد که در این مجمع ستوده نژاد، با قدردانی  از احساس مسئولیت کاندیداهای ریاست هیئت ووشو گفت: در رشته های ورزشی همدلی و وحدت موجب کسب موفقیتهای بیشتری می شود که ووشو هم از این موضوع اخلاقی مستثنی نیست.
او ادامه داد: توجه جدی به ورزش شهرستانها چه در ورزش شهرها و چه در روستاها از جمله اقدامات و برنامه های مورد انتظار ماست که هیئت های استان حتماً به این موضوع بپردازند.
ستوده نژاد توسعه ورزش بانوان در رشته ووشو را نیز مهم دانسته، گفت: رشته ووشو در بخش بانوان ظرفیت خوبی برای مدال آوری در مسابقات مختلف دارد که ریاست جدید هیئت ووشو مطمئناً برای این موضوع هم برنامه هایی خواهند داشت.
رئیس مجمع انتخاباتی ووشو استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: ارتقای سطح دانش مربیان و داوران ووشو نیازمند برگزاری کلاسهای دانش افزایی مستمر است و واحد آموزش اداره کل هم آماده همکاری با هیأت های علاقه مند می باشد.
در پایان نیز، عبدالعلی ابراهیمی با ارائه برنامه های خود توانست نظر اعضای مجمع را جلب کرده و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت ووشو استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.
ابراهیمی پیش از این نیز دو دوره چهار ساله ریاست این هیات را به عهده داشت.
انتهای پیام/
ابراهیمی رئیس هیات ووشو استان شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار