خبر/

شمارش معکوس افتتاح جاده قدیم وادی رحمت

1401/04/11 - 09:48 - کد خبر: 67252 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه هفت تبریز از اتمام عملیات اصلاح جاده وادی رحمت با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش نصر، محمد رشتبری اظهار کرد: اصلاح و بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت با هدف مدیریت بار ترافیکی در مسیر وادی رحمت بوده که در مناسبات خاص، شاهد بار ترافیکی بالایی بود که با زیر بار رفتن این مسیر، می‌توان بخشی از مشکلات ترافیکی در این محدوده را کاهش داد.
وی طول این پروژه را هزار و ۵۰۰ متر و عرض آن را ۹ متر عنوان کرد و گفت: عملیات اصلاح این مسیر از ۲۵ اردیبهشت کلید خورد و نیمه تیر نیز بهره‌برداری و افتتاح خواهد شد.
رشتبری اجرای یک هزار متر جدول‌گذاری، ۴۰۰ متر اصلاح هندسی و ۴۰۰ متر نصب گاردریل در این مسیر را از اقداماتی عنوان کرد که عملیاتی شده است و افزود: پس از انجام عملیات بنایی سنگی در راستای مقاوم‌سازی مسیر، نسبت به آسفالت‌ریزی کلی نیز اقدام شد که هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در این مسیر توزیع شد.
شهردار منطقه ۷ انجام نخاله‌برداری و خاک‌برداری و تسطیح پیاده‌روها، زیباسازی دیوار گاردریل، جابجایی تاسیسات برقی، کاشت نهال در طول مسیر و اجرای لوله‌گذاری آب خام برای آبیاری فضای سبز را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای اصلاح مسیر جاده قدیم وادی رحمت عنوان کرد.
رشتبری همچنین در ادامه سخنان خود افزود: این مسیر که به نام جاده قدیم وادی رحمت شهرت یافته بود، به نام شهید حسن جنگجو نامگذاری شده است.
انتهای پیام/
شمارش معکوس افتتاح جاده قدیم وادی رحمت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار