خبر/

تجلیل استاندار آذربایجان‌شرقی از زوج خیر تبریزی

1401/04/10 - 20:05 - کد خبر: 67236 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با حضور در منزل زوج خیر تبریزی از اقدام خداپسندانه این زوج تجلیل کرد و گفت : از همان لحظه که خبر این اقدام ارزشمند رو شنیدم به یاد ازدواج مبارک حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) افتادم و خرسند شدم که این زوج با الگو گرفتن از ائمه معصومین این اقدام خداپسندانه را انجام دادند.

به گزارش نصر، عابدین خرم افزود : این اقدام شما بسیار ارزشمند و ستودنیست و بشارت دهنده خوشبختی و سعادتمندی از سرآغاز زندگی است.
مدیر ستاد دیه استان آذربایجان شرقی نیز با تجلیل از این کار ارزشمند زوج تبریزی گفت : خوشبختانه از سه سال پیش در تبریز یک سنت بسیار ارزشمند شروع شده که خانواده های متوفی هزینه ضیافت، احسان و تاج گل ترحیم را جهت آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی صرف می‌کنند که امروز تعداد این خانواده‌ها به ۲۷۵۰ خانواده رسیده است.
رسول تقی پور افزود :  امیدواریم این کار ارزشمند زوج تبریزی شروعی برای فرهنگ سازی این عمل ارزشمند باشد و زوج های جوان در ابتدای زندگی خود جهت به یک هم نوع کمک کرده و وی از گرفتاری نجات یابد .
وی گفت:سال گذشته با کمک خیرین و ستاد دیه استان ۵۵۲ زندانی غیرعمد از زندان های استان آزاد و امسال نیز تا به امروز بیش از ۱۱۰ زندانی غیر عمد و محکوم مالی از زندان های استان آزاد شدند.
انتهای پیام/
تجلیل استاندار آذربایجان‌شرقی از زوج خیر تبریزی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار