خبر/

دختران هندبال ایران مسافر مسابقات کشورهای اسلامی شدند

1401/04/09 - 14:02 - کد خبر: 67162 نسخه چاپی

نصر: تیم ملی هندبال زنان ایران به جمع هشت تیم حاضر در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اضافه شد.

به گزارش نصر، امروز در جلسه کمیته برگزاری بازی های کشورهای اسلامی که با حضور سرپرست کاروان کشورها در قونیه ترکیه برگزار شد تیم ملی هندبال زنان ایران به تیم‌های حاضر در این مسابقات اضافه شد.
پیش از این و بعد از اعلام اسامی کشورهای حاضر در مسابقات هندبال زنان اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به صورت کتبی نسبت به غیبت هندبال زنان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی معترض شده بودند.
با این شرایط اکنون در هندبال زنان کشورهای اسلامی کشورهای ایران، الجزایر، آذربایجان، بنگلادش، کامرون، سنگال، ترکیه و ازبکستان حضور خواهند داشت. 
اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی که در حال حاضر در قونیه به سر می برد ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: پس از حذف هندبال زنان ایران از حضور در بازیهای همبستگی که بر اساس رنکینگ از سوی مسئولان برگزاری بازی‌ها اعلام شده بود این تصمیم با اعتراض ایران مواجه شد و به همین منظور به صورت کتبی اعتراض خود را اعلام و به شخصه پیگر این موضوع بودم.
وی ادامه داد: به همین منظور در  نشستی که امروز با حضور سرپرستان کاروان‌ها در قونیه در حال برگزاری است پیگیر این موضوع بودم که در نهایت با توجه به نامه نگاری رسمی و اعتراض و صحبتهایی که بنده با مسئولان برگزاری رقابت‌ها داشتم این موضوع با موافقت مسئولان برگزاری رقابتها همراه شد.
وی در خاتمه گفت: بدین ترتیب هندبال زنان ایران ‌به رشته های اعزامی کشورمان اضافه و در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی قونیه حضور خواهد داشت.
انتهای پیام/
دختران هندبال ایران مسافر مسابقات کشورهای اسلامی شدند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار