مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز؛

طرح حمایت از مادران شاغل سرپرست خانوار در تبریز اجرا می‌شود

1398/08/26 - 12:10 - کد خبر: 6708 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از اجرای طرح حمایت از زنان شاغل سرپرست خانوار برای اولین بار در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ابراهیم محمدی در گفت‌ وگویی، در تشریح جزئیات این طرح، گفت: در این طرح بانوانی که نان آور خانواده بوده و از طریق مشاغل خانگی کسب و کار می‌کنند، غرفه‌هایی را با همکاری منطقه چهار در پارک آنا برای اجرای طرح در اختیار می‌گیرند.

وی با اشاره به استقرار هشت غرفه در پارک آنا برای اجرای این طرح، ادامه داد: این طرح در پارک‌های بانوان سطح کلانشهر تبریز جهت معرفی محصولات مشاغل خانگی و بازاریابی اجرا می‌شود، طی شش روز هفته، 48 نفر در این طرح شرکت کردند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز بیان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری مناطق، اجرای این طرح را در پارک‌های بانوان تبریز توسعه دهیم تا این کار به صورت دائمی و مکرر انجام شود.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار دارای مشاغل خانگی می‌توانند با مراجعه به سازمان میادین و سامانه‌ی بازار ،  جهت اخذ غرفه و ثبت نام اقدام کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: این طرح در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار دارای مشاغل خانگی، اجرا می‌شود، مستقر شدن در این غرفه‌ها در دوماه اول، رایگان بوده و اولویت با زنانی است که سرپرست خانوار هستند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که این طرح در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار است، هزینه‌ی زیادی از این افراد اخذ نمی‌شود.

وی با اشاره به استقبال زیاد زنان سرپرست خانوار از اجرای این  طرح، گفت: تلاش می‌ کنیم با همکاری مناطق اجرای این طرح را در تمامی مناطق تبریز گسترش دهیم.

انتهای پیام/

طرح حمایت از مادران شاغل سرپرست خانوار در تبریز اجرا می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار