سخنگوی ناجا؛

نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت مماشات نمی‌کند

1398/08/26 - 11:59 - کد خبر: 6705 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران(ناجا) در اطلاعیه ای اعلام کرد: ناجا ضمن احترام به حقوق عامه ملت بدون تسامح، هیچ‌گونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی آنها با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سردار احمد نوریان در این اطلاعیه که روز یکشنبه انتشار یافته، تصریح کرد: در پی اجراح طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین، اعتراضاتی از سوی بخشی از مردم صورت گرفت که بدیهی است با تدبیر مسئولان مربوطه ابعاد و جزییات آن با رعایت حقوق و منابع عمومی تبیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: در این شراط عناصری با هدایت معاندین خارج از کشور و منفعت طلبان داخلی اقدام به سوءاستفاده از مطالبات مردم کرده و با برهم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتارهای تخریب گرایانه، به اموال عمومی و خدمات شهری همچنین کسب و کار مردم آسیب رسانده و باعث خسارت های جانی و مالی و رعب و حشت در جامعه شده اند که نتیجه ای جز خوشحالی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به همراه ندارد.

«در پی تماس های مکرر و مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر بازگشت آرامش به جامعه و برخورد با تامین کنندگان و اختلاگران نظم و امنیت، نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این تحرکات مذبوحانه بطور قاطع برخورد خواهد کرد.»

سردار نوریان در این اطلاعیه افزود: انتظار دارد مردم عزیز با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت طلب و خود فروخته در برقراری نظم و آرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: لازم به ذکر است نیروی انتظامی ضمن احترام به حقوق عامه ملت بدون تسامح هیچ گونه مماشاتی را با برهم زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی آنها با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت مماشات نمی‌کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار