طی سه ماهه نخست سال‌جاری صورت گرفت/

توزیع 4 هزار تن آسفالت در محدوده شهرداری منطقه 10

1401/04/08 - 12:50 - کد خبر: 67029 نسخه چاپی

نصر: ‌شهردار منطقه 10 تبریز از توزیع 4 هزار تن آسفالت، در سه ماه ابتدایی سالجاری در معابر سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش نصر، موسی زارعی با بیان این خبر گفت: در راستای تسهیل تردد شهروندان و یکدست کردن معابر طی سه ماهه اول سال جاری میزان 4 هزار تن آسفالت در سطح معابر و محلات منطقه 10 توسط اکیپ‌های معاونت‌های فنی و عمرانی و خدمات شهری این منطقه توزیع شده است.
وی گفت: خیابان‌ها و معبرهای سطح حوزه و محل‌هایی که آسفالت آن نیازمند ترمیم و بهسازی بود، در این مدت بر اساس اولویت عملیاتی شده است.
وی افزود: در همین راستا چندین مسیر اصلی و فرعی تحت پوشش این منطقه اعم از محله ارشد بیرق منبع ، کوچه سیدلر محله شرشرا، ، کوی المهدی ارم، پارک آزادگان، کوی فیاض بخش منبع، کوچه نوروزی واقع در شمس تبریزی و... از مسیرهایی بشمار می آید که آسفالت ریزی اساسی شده است.


 
زارعی با اشاره به مسیرهایی که در این مدت نسبت به اصلاح ، ترمیم آنها اقدام شده است، اظهار داشت: مسیرهای اصلی و پرتردد در اولویت عملیات لکه گیری بوده و در این میان آسفالت مسیرهای مختلف همچون فلکه رضوانشهر، کمربندی ارم، ششگلان مقابل بیمارستان کودکان، خیابان عارف ثقه الاسلام، مسیر خلیل آباد، خروجی اتوبان پاسداران  و... در این مدت به همت اکیپ های چندگانه آسفالت معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری منطقه مورد بهسازی و اصلاح قرار گرفته است و باعث روان‌سازی این مسیرها شده است.
انتهای پیام/
توزیع 4 هزار تن آسفالت در محدوده شهرداری منطقه 10 نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار