فرماندار عجب‌شیر؛

ستاد تنظیم بازار قیمت کالاها را زیر نظر دارد

1398/08/26 - 11:46 - کد خبر: 6700 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان عجب شیر با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار شهرستان قیمت کالاها را زیر نظر دارد گفت: در این راستا، نظارت‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، عادل اصغرپور روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است و این ستاد با هرگونه افزایش کرایه تاکسی ها، سرویس مدارس، نانوایی ها و کودهای کشاورزی مقابله می کند.

وی بر افزایش بازرسی ها در شهرستان از سوی این ستاد تنظیم اشاره کرد و افزود: درج قیمت کالاها الزامی بوده و  نمایندگان ستاد در این مورد حساس هستند و برخورد با متخلفین از سوی دستگاه تعزیرات حکومتی باید بجد دنبال شود.

اصغرپور در خصوص نظارت بر نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری گفت: در این زمینه هماهنگی های لازم  با شهرداری و سازمان حمل و نقل تاکسیرانی انجام شده که هم حضور تاکسی ها و هم کنترل قیمت را در برنامه خود داشته باشند.

فرماندار شهرستان عجب شیر افزود: باید با کنترل روزانه بازرسان، کمک ادارات عضو ستاد و مشارکت و همکاری مردم اقدامات عملی در این زمیننه انجام و رضایت بیشتر مردم جلب شود.

انتهای پیام/

ستاد تنظیم بازار قیمت کالاها را زیر نظر دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار