معاون فنی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی:

بخشی از خسارت سیل مربوط به برخورد نامناسب با طبیعت است

1398/01/29 - 13:15 - کد خبر: 670 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۰ اکیپ محیط زیست به صورت فعال با خودرو و امکانات فرهنگی و آموزشی به صورت چهره به چهره در تعطیلات عید نوروز و ۱۳ فروردین ماه خدماتی از قبیل ارائه بسته‌های فرهنگی، آموزش حضوری ارائه می‌کنند.

به گزارش نصر،حسین قمی، معاون فنی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگویی اظهار کرد: اگر سیل مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده است یک بخش آن مرتبط با عملکرد منفی در رابطه با محیط زیست است.

وی افزود: چرای بیش از اندازه از رویش‌گاه‌ها، معدن کاری‌های غیراصولی باعث تخریب طبیعت است و در کل حضور ما در طبیعت به ماندگاری هنجارهای غیرطبیعی وابسته است.

معاون فنی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم داده و حافظ محیط زیست باشیم و همان‌طور که خانه و محل سکونت خود را با احترام نگه می‌داریم باید محیط زیست را نیز همانند محل زندگی خود بببینیم و آن را برای فرزندان خود در آینده نگه داریم.

وی ابراز کرد: ۴۰ اکیپ محیط زیست به صورت فعال با خودرو و امکانات فرهنگی و آموزشی به صورت چهره به چهره در تعطیلات عید نوروز و ۱۳ فروردین ماه خدماتی از قبیل ارائه بسته‌های فرهنگی، آموزش حضوری ارائه می‌کنند.

قمی تصریح کرد: یگان اجرایی محیط زیست نیز آمادگی کامل در برخورد قانونی با هرگونه تخلفات زیست محیطی را دارد.

انتهای پیام/

بخشی از خسارت سیل مربوط به برخورد نامناسب با طبیعت است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار