خبر/

برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در زنجان

1401/04/07 - 19:01 - کد خبر: 66967 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته مسابقات بین‌المللی شطرنج طی روزهای ۷ تا ۹ تیرماه امسال به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، حمیدرضا اسماعیلی افزود: این مسابقات با عنوان "جام غواصان دریادل"در زنجان برگزار خواهد شد که همکاری های بین بخشی برای انجام این رویداد مهم در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه هتل پیام زنجان محل برگزاری این مسابقات خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به زمان برگزاری این مسابقات، این امکان وجود دارد که تعداد تیم‌های شرکت‌کننده افزایش یابد اما تا به اکنون و طبق اعلام، چهار کشور عراق، جمهوری آذربایجان، افغانستان و ترکیه حضور خواهند یافت.
اسماعیلی با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادی در زنجان می‌تواند نقطه عطفی برای شطرنج استان زنجان باشد ادامه داد: تلاش شده است تا با رایزنی‌هایی که در رأس آن هیات شطرج استان انجام خواهد داد، ورزشکاران زیادی در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.
مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: تا کنون حدود ۸۰ ورزشکار برای حضور در این رویداد بین‌المللی اعلام آمادگی کرده‌اند.
به گفته این مسوول، با توجه به اینکه استان‌های انگشت‌شماری موفق به کسب میزبانی چنین رویدادی شده‌اند، به همین دلیل این میزبانی می‌تواند نتایج درخشانی را برای شطرنج استان زنجان به همراه داشته باشد.
برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در زنجان خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار