خداحافظی مهاجم محبوب تیم تراکتور

1401/04/07 - 17:38 - کد خبر: 66957 نسخه چاپی

نصر: محمد ابراهیمی مهاجم سال‌های نه چندان دور تیم تراکتور با انتشار پستی در صفحه‌ اینستاگرامش از خداحافظی‌اش از دنیای مستطیل سبز خبر داد.

به گزارش نصر، محمد ابراهیمی با لقب اف 14 مهاجم محبوب هواداران تراکتور بود. مهاجمی که در همان سال صعود تیم تراکتور به لیگ برتر جذب این تیم شد و در دو مقطع حضورش در تیم تراکتور نزدیک به 200 بار پیراهن این تیم را بر تن کرده و 29 گل هم برای این تیم به ثمر رساند.
وی در دورا‌ن بازیگری خود پیراهن تیم‌های دیگری از جمله گسترش فولاد، ماشین سازی، سپاهان، پارس جنوبی، شاهین بوشهر و گل ریحان را برتن کرد. جالب اینکه آخرین پیراهنی که وی بر تن کرده لباس تیم ماشین‌سازی بود تا در همان شهری که مشهور شد، از دنیای فوتبال خداحافظی کند.‌
در متن خداحافظی وی آمده است:
سلام خدمت همه عزیزان
خداحافظی اکثرا واژه تلخیست که عموم مردم باهاش نمیتونن کنار بیان، اما بعد از هر خداحافظی ممکنه سلامی دوباره اتفاق بیفته و امروز این دو کلمه مخالف هم در زندگی من به زیبایی حادث شده است که خدارو از این بابت شاکرم.
بیش از 10 سال با افتخار در سطح اول فوتبال کشور فعالیت کردم و امیدوارم که به عنوان یک عضو کوچک از جامعه ورزش تونسته باشم باعث شادی و خوشحالی بخشی از مردم عزیز کشور شده و در انجام وظیفه و تکلیفم نمره قابل قبولی گرفته باشم.
در پایان این راه و قصه پر هیجان و پر حادثه، از مسئولین، مدیران، مربیان، بازیکنان و همه کسانی که در این مسیر طولانی افتخار همراهی باهاشون رو داشتم و برام زحمت کشیدن، کمکم کردن و باعث شدن بتونم فوتبال حرفه‌ای رو به بهترین شکل تا پایان فصلی که گذشت به انجام برسونم کمال سپاس و قدردانی رو دارم.
از مجموعه باشگاه بزرگ تراکتور که بیشتر عمر فوتبالیم رو درش سپری کردم و زحمات زیادی براى من کشیدن کمال تشکر رو دارم.
نهایتا از شما مردم عزیز، هواداران محترم فوتبال در هر کجایی که هستید و مخصوصا هواداران دوست داشتنی تیم فوتبال تراکتور تشکر خاص و ویژه دارم و هیچ وقت محبت‌ها و حمایت‌های شما بزرگواران از تیم و خودم رو فراموش نخواهم کرد و همیشه در قلب من خواهید بود.
در این چند روز اخیر تصمیم به خداحافظی از چیزی که عاشقش بودم و دیوانه‌وار سعی کردم همیشه خودم رو بهش متصل کنم، گرفتم و اعلام میکنم محمد ابراهیمى کفش‌هایش را آویخت و دیگر در مستطیل سبز به عنوان بازیکن حضور نخواهد داشت.
ان‌شاءالله در آینده بتونم در عرصه مربیگری هم با توکل به خدا، تلاش و پشتکار فراوان باعث افتخار و سربلندی فوتبال و کشور عزیزمون باشم.
انتهای پیام/
خداحافظی مهاجم محبوب تیم تراکتور خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار