خبر/

گردهمایی کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور در دانشگاه سهند

1401/04/07 - 13:05 - کد خبر: 66915 نسخه چاپی

نصر: دومین گردهمایی کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور در حوزه سلامت ایمنی و محیط زیست به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.

به گزارش نصر، دومین گردهمایی کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور در حوزه سلامت ایمنی و محیط زیست با هدف آشنایی با مقوله سلامت، ایمنی و محیط زیست در دانشگاه‌ها به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.
نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری کشور در این همایش بر اهمیت ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان در محیط دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در این همایش دو روزه کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور آموزش‌های لازم را جهت ایمنی در بخش‌های مختلف و پیشگیری از مخاطرات احتمالی برای دانشجویان یاد گرفته و آنرا در عرصه میدانی دانشگاه‌ها بکار می گیرند.
 هدف این کارگاه‌های آموزشی ارتقای فضای عمومی و سلامت در دانشگاه‌ها برای دانشگاهیان است.
علاوه بر توانمند سازی و ارتقای آگاهی کارشناسان مراکز بهداشت در حوزه محیط زیست هم که شامل سلامت آب، خاک و هوا می شود دوره‌های آموزشی پیش بینی شده است.
هاشمی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند هم با اشاره به وجود رشته‌های فنی و مهندسی در این دانشگاه بر اهمیت موضوع ایمنی و سلامت دانشگاهیان تاکید کرد و گفت:بخاطر واقع شدن دانشگاه سهند در شهر سالم و ایمن سهند داشتن محیطی خوب و ایمن و سالم برای تمامی اقشار مختلف دانشگاهیان بویژه دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا کارگاه آموزشی Hse برای کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها در این دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/
گردهمایی کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور در دانشگاه سهند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار