خبر/

عملیات ایمن سازی راه‌های آذربایجان‌شرقی انجام شد

1401/04/07 - 12:31 - کد خبر: 66906 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماه نخست امسال اقدامات لازم برای ایمن سازی راه‌های استان انجام شد.

به گزارش نصر، عباسعلی شیری، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا پنج هزار و ۹۹۵ عدد علایم راه و ۲۸۶ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی در جاده های مختلف استان بهسازی و نصب شد.
وی با اشاره به خط کشی یک هزار و ۱۹۵ کیلومتر از راه های ارتباطی استان در این بازه زمانی، اظهار داشت: به منظور بهسازی راه ها بیش از ۱۲ هزار و ۱۲۸ متر حفاظ جدید نصب و حفاظ های فلزی موجود در جاده ها بهسازی شد.
رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: اجرای عملیات اصلاح ۱۱ نقطه T شکل و رنگ آمیزی ۵۹۵ مترمربع پایه های علایم عمودی از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در این مدت است.
شیری، ادامه داد: صیانت از حریم راه های حوزه به طول چهار هزار و ۱۰۶ کیلومتر و نگهداری ۱۱۲ کیلومتر روشنایی نیز در این بازه زمانی انجام شده است.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
عملیات ایمن سازی راه‌های آذربایجان‌شرقی انجام شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار