فرماندار تبریز در گفت و گو با نصر:

رفع مشکل نشست زمین در خیابان سرباز شهید تبریز / ورود همه جانبه دستگاه ها خدمت رسان 

1401/04/07 - 11:44 - کد خبر: 66898 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز از ورود و حضور دستگاه های خدمت رسان برای رفع مشکل نشست زمین در خیابان سرباز شهید تبریز (سه راه) خبر داد.

به گزارش نصر، جعفری آذر دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار نصر با اشاره به انتشار گزارش مردمی یکی از شهروندان تبریزی در رسانه نصر افزود: به محض اطلاع به همراه مدیران دستگاه های مسئول و خدمت رسان در محل حاضر و از وضعیت موجود بازدید کردیم.
وی با بیان اینکه در مشاهدات اولیه تا حدودی دلیل اصل این ماجرا مشخص شد اظهار داشت: به منظور بررسی دقیق دلیل نشست زمین قرار شد ضمن انجام اقدامات امدادی از سوی هلال احمر در صورت نیاز؛  از ظرفیت اساتید دانشگاه تبریز همچنین زمین شناسان در خصوص این اتفاق بهره ببریم.
 
 
فرماندار تبریز اذعان داشت: در حال حاضر مشکل حادی در آن منطقه وجود ندارد ولی همه دستگاه های امدادی و خدمت رسان با حساسیت تمام موضوع را پیگیری می کنند تا حتی اگر نیاز به تخلیه برخی از خانه ها نیز باشد به موقع انجام گیرد تا موضوع کامل بررسی و رفع گردد.
 

گزارش نصر می افزاید، یکی از شهروندان تبریزی مخاطب نصر دو روز پیش با ارسال ویدئویی از وضعیت یکی از کوچه های خیابان سرباز شهید تبریز ( سه راه تازاخیابان) از فرونشست زمین و ترک برداشتن ساختمان های این کوچه خبر داده و از مسئولان طلب امداد کرده بود.
انتهای پیام/
رفع مشکل نشست زمین در خیابان سرباز شهید تبریز / ورود همه جانبه دستگاه ها خدمت رسان  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار