با حضور اساتید برتر حوزه اقتصاد و بورس برگزار می شود؛

تبریز میزبان همایش مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان

1401/04/07 - 11:39 - کد خبر: 66894 نسخه چاپی

نصر: سمینار مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان، ۹ تیر ماه ۱۴۰۱ در تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، سمینار مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان به همت سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی و با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و کارگزاری مبین سرمایه، پنجشنبه نهم تیرماه سالجاری در تبریز برگزار می شود. 
این گزارش حاکی است، مدیر روابط عمومی و توسعه خدمات سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار، گفت: سمینار مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان، با هدف بررسی مسائلی همچون، مدیریت دارایی در صنعت ساختمان، انتشار اوراق سلف استاندارد مسکن در بورس کالا، درک مکانیزم حرکت بازار املاک و مستغلات، اهمیت مسکن در اقتصاد ایران و در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان مدیریت صنعتی جهت دانش افزایی فعالان عرصه صنعت ساختمان برگزار می شود. 
احمد دیباور، افزود: این‌ سمینار محورهای تخصصی، بازار صنعت ساختمان (املاک و مستغلات) به کدام سمت می رود؟، معرفی ابزارهای بورس کالا برای صنعت ساختمان، دوره های رونق و رکود در بازار مسکن، تحلیل بنیادی بازار املاک و مستغلات و ... را مورد توجه قرار داده است. 
وی از حضور اساتید برتر حوزه اقتصاد و بورس در این سمینار خبر داد و اظهار کرد: در طول برگزاری این سمینار تخصصی سخنرانی دکتر پیمان مولوی- کارشناس اقتصادی و تامین مالی و سرمایه گذاری-،  مهندس معین محمدی پور-رییس اداره مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران- و مهندس  محمدعلی محمدی-مدیرعامل شرکت کارگزاری مبین‌سرمایه- پیش بینی شده است. 


 
دیباور ضمن دعوت از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و فعالان صنعت ساختمان برای حضور در این سمینار به صورت رایگان گفت: اعضای این سازمان می توانند با دریافت کد از سازمان نظام مهندسی به صورت رایگان در این‌ سمینار حاضر شوند.
وی گفت: فعالان حوزه ساختمان برای حضور در این سمینار می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://ebilt.comو یا سایت سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی  به آدرس http://imiazar.ir نسبت به تهیه بلیط اقدام‌کنند.
گفتنی است؛ سمینار مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان روز پنجشنبه نهم تیر ماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در محل تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/
تبریز میزبان همایش مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار