خبر/

معرفی مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان آذربایجان شرقی

1401/04/07 - 10:56 - کد خبر: 66888 نسخه چاپی

نصر: ناصر هاشمی بازیگر پیشکسوت آذربایجان شرقی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش نصر، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مراسم معرفی مدیر عامل این باشگاه، با بیان اینکه باشگاه های ورزشی هنرمندان کشور بیشتر بازی های خیرخواهانه انجام می دهند، افزود: برپایی جشن گلریزان برای آزادی زندانیان مالی غیر عمد، تامین هزینه های بیمارستانی کودکان بی بضاعت و همچنین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان و ورزشکاران فقید از جمله دلایل برگزاری بازی های خیرخواهانه باشگاه هنرمندان می باشد.
حبیب ستوده نژاد از کلیه عوامل این باشگاه ها که در صدد رواج فرهنگ پهلوانانه و بازی های جوانمردانه هستند قدردانی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه قدر و منزلت هنرمندان را باید در قید حیاط شان دانست، عنوان داشت: با بهره بردن و دلجویی از هنرمندان در زمانی که در قید حیاط هستند به آنها احترام بگذاریم و نباید بعد از نبود هنرمند به دنبال اینکه اهل تبریز بوده، باشیم.
فریدون بابایی اظهار کرد: شهر تبریز با جمعیت یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفری دارای سرانه ورزشی قابل قبولی نیست و شورا اسلامی شهر تبریز برای بهبود وضعیت موجود و افزایش سرانه ورزشی این شهر، دوشادوش باشگاه های ورزشی و ورزشکاران خواهد بود .
وی خاطرنشان کرد: استاندار آذربایجان شرقی با دستور صریح خود خواهان احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز شده است.
در حاشیه این مراسم از مادر شهید راه سلامت تجلیل و همچنین از لوگوی باشگاه هنرمندان آذربایجان شرقی رونمایی شد.
انتهای پیام/
معرفی مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان آذربایجان شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار