معاون شهردار تبریز:

شهرداران از ساخت و سازهای غیرمجاز شبانه جلوگیری کنند

1401/04/07 - 09:35 - کد خبر: 66874 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز با بیان اینکه ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در سطح این شهر شبانه انجام می‌شود، گفت: شهرداران شب باید از بروز چنین اقداماتی جلوگیری کنند.

به گزارش نصر، مهدی یوسفی در جمع شهرداران شب با اشاره به اینکه نظارت بر مجموعه و منطقه مربوطه، شب‌ها توسط شهرداران انجام می شود، افزود: آمادگی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و بحرانی، ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و نظارت بر پیمانکاران شب از مهمترین اولویت‌ها در خصوص فعالیت شهرداران شب است.
وی اظهار داشت: در هر منطقه شهرداری تبریز، ۲ نفر به عنوان شهردار شب انتخاب شده است که به صورت چرخشی و یک شب در میان فعالیت خواهند کرد و در مجموع ۱۱ شهردار شب در مناطق و مرکز، اهداف محوله را انجام خواهند داد.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز با بیان اینکه عوامل ذی‌ربط به سمت اهداف تعریف شده هدایت می‌شوند، گفت: هدف از انتخاب شهردار شب انجام اقداماتی به صورت شبانه در سطح شهر است.
یوسفی، ادامه داد: اقداماتی مانند آسفالت‌ریزی، خط کشی معابر، لکه‌گیری، رفت و روب و نظافت به صورت شبانه در سطح شهر انجام می‌ شود که یکی از وظایف شهرداران شب، نظارت بر این اقدامات است تا به شهرداری منطقه ذی‌ربط گزارش کنند.
وی با اشاره به بروز برخی حوادث غیرمترقبه در ساعات شبانه یادآوری کرد: این گونه حوادث نیاز به مدیریت و واکنش سریع دارند که شهرداران شب در این زمینه فعالیت خواهند کرد.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز با بیان اینکه موضوعاتی مانند درختان شکسته و نمک پاشی در فصل زمستان جزو وظایف شهرداران شب است، گفت: شناسایی تهدیدها و نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت، از جمله انتظارات از شهرداران شب است.
یوسفی، مدیریت، حفظ و نگهداری از اموال شهرداری در پارک‌ها و بوستان های شهری و معابر، نظارت و رسیدگی بر وضعیت سرویس‌های بهداشتی از دیگر وظایف شهرداران شب به شمار می‌رود.
وی اظهار داشت: هماهنگی در سیستم به خصوص سامانه اطلاع رسانی مردمی ۱۳۷ بسیار حائز اهمیت بوده و شهرداران شب باید هماهنگی لازم را در این زمینه داشته باشند تا با تلاش دوچندان نتایج مطلوبی کسب شود.
انتهای پیام/
شهرداران از ساخت و سازهای غیرمجاز شبانه جلوگیری کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار