خبر/

بازگشت والیبال به تبریز با مس سونگون

1401/04/06 - 22:06 - کد خبر: 66864 نسخه چاپی

نصر، محمدرضا کافی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون برای احیای ورزش پرطرفدار والیبال در آذربایجان شرقی با رئیس فدراسیون والیبال دیدار کرد.

به گزارش نصر، پس از حضور مقتدرانه تیم های ورزشی مس سونگون ورزقان در عرصه های مختلف قهرمانی، بار دیگر خبر تشکیل تیم پرطرفدار رشته والیبال، طرفداران این رشته ورزشی را امیدوار کرد.
 محمدرضا کافی، مدیرعامل تیم مس سونگون چند روز پیش در محل فدراسیون مهمان محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال بود تا نخستین گام برای شروع دوباره فعالیت رسمی والیبال در آذربایجان شرقی برداشته شود.
باشگاه مس سونگون ورزقان  پس از حضور موفق در لیگ های فوتسال، تکواندو، شمشیربازی، شنا و شیرجه، شطرنج و همچنین دوومیدانی، این بار به دلیل پتانسیل بالای والیبال در استان و علاقه زیاد مردم استان به این رشته هیجان انگیز، آماده حضور در لیگ والیبال کشور می شود.
 داورزنی در این دیدار ضمن اعلام حمایت ویژه از این تصمیم، آذربایجان شرقی را یکی از قطب های والیبال کشور نامید و تاکید داشت عدم حضور این استان در سطح اول والیبال کشور فقدانی بزرگ برای این رشته ورزشی است. وی همچنین با تجلیل از اقدام باشگاه مس برای ورود به این رشته ورزشی تاکید داشت: «امیدوارم این یک شروع حرفه ای و دنباله دار باشد.»
انتهای پیام/
بازگشت والیبال به تبریز با مس سونگون حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار