رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

ارتقاء سلامت دانش‌آموزان نتایج تاثیرگذاری در پیشرفت جامعه دارد

1401/04/06 - 20:53 - کد خبر: 66861 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ارتقاء سلامت و مهارت‌های دانش‌آموزان نتایج تأثیرگذاری در آینده و پیشرفت جامعه دارد.

به گزارش نصر، بهمن نقی پور روز دوشنبه، ششم تیرماه، اظهار کرد: همکاری میان وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و همچنین اداره‌کل آموزش و پرورش دانشگاه‌های علوم پزشکی در شهرستان‌ها باید افزایش یابد.
وی ادامه داد: باید راه روشنی در مسیر ارتقاء سلامت کشور داشته باشیم که داشتن این راه بسیاری ضروری است و ما به آن نیاز داریم چراکه دانش‌آموزان ما نقش عمده و اساسی در توسعه کشور دارند و هرچه سالمتر قدم بردارند، موفق‌تر پیش خواهیم رفت.
نقی پور افزود: هرچه دانش‌آموزان ما سالمتر باشند، امکان انتقال پیام بهداشتی به خانواده‌ها و سایر افراد جامعه و خانواده‌های خود را خواهند داشت؛ بنابراین باید زیر ساخت‌های آموزشی مناسبی برای ایجاد آگاهی آنها تشکیل دهیم.
وی یادآور شد: هرچه در در سطح آموزش دانش‌آموزان کار کنیم، باز هم کم است؛ لذا باید در زمینه‌ی آموزش قدم‌های مثبتی برداریم و از تمامی زحمات همکاری اداره کل آموزش و پرورش تشکر کرده و دست یاری خود را به سمت آنها دراز می‌کنیم و استمداد می‌طلبیم تا در ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان و سطح سلامت کشور ما را کمک کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانش‌آموزان ما باید در تمامی زمینه‌ها، از فرضیه و نوع رفتار و کردار گرفته تا ورزش و شناخت بیماری‌ها مهارت ببینند که هرچه زودتر در این مسیر اقدام کنیم از خطرات جلوگیری می‌کنیم.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان آینده سازان کشور ما هستند و هرچه جامعه ما سالم‌تر بوده و سلامت جسمی و روحی آنها بیشتر باشد، موفقیت آنها تضمین می‌شود.
وی افزود: ما در خدمت اداره‌کل آموزش و پرورش هستیم و نهایت همکاری را خواهیم داشت که امیدوارم در کنار یکدیگر و با یاری هم آمادگی مقابله با تمامی خطرات را داشته باشیم.
انتهای پیام/
ارتقاء سلامت دانش‌آموزان نتایج تاثیرگذاری در پیشرفت جامعه دارد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار