مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

افشای حقوق بشر آمریکایی در دستورکار سالانه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

1401/04/06 - 16:19 - کد خبر: 66847 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: افشای حقوق بشر آمریکایی در دستورکار سالانه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش نصر، رقیه صادق زاده روز دوشنبه، ششم تیرماه در نشست تبیینی "بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی" که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی با سرکردگی و نقش مستقیم و غیرمستقیم آمریکای جنایتکار شاهد اقداماتی بر علیه مردم ایران بودیم.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه مردم ایران، افزود: بر اساس رسم هر ساله، جلسات تبیین افشای حقوق بشر آمریکایی در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده و در تلاش برای تبیین هر چه بیشتر واقعیت‌های آمریکای جنایتکار هستیم.
وی خاطرنشان کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از در بازه زمانی شش الی ۱۲ تیرماه هر ساله نیز فرصتی برای بیان جنایات آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران برای ما فراهم کرده است.
صادق زاده با تاکید بر اهمیت بصیرت افزایی در خصوص اقدامات جنایی آمریکا به خصوص در حوزه ایجاد گروهک‌های تروریستی، افزود: بایستی فضای مجازی را به عنوان یک فرصت ارزیابی کنیم و طی این هفته، تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در خصوص ابعاد  گوناگون اقدامات آمریکا و معرفی کارنامه حقوق بشر آن داشته باشیم که این امر یکی از مصادیق بسیار مهم جهاد تبیین محسوب می‌شود.
انتهای پیام/
افشای حقوق بشر آمریکایی در دستورکار سالانه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار