خبر/

استقرار شرکت عمران سهند در شهر جدید «شهریار»/ عملیات اجرایی «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

1401/04/06 - 15:56 - کد خبر: 66843 نسخه چاپی

نصر: شرکت عمران سهند با نصب کانکس‌های خود در شهر جدید شهریار، رسماً در این شهر مستقر شد و مراحل اولیه عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن را آغاز کرد.

به گزارش نصر، غلامرضا اقبالی، سرپرست شرکت عمران سهند در این‌باره اظهار کرد: مسکن یک ضرورت و پیشران اقتصاد کشور است لذا شرکت عمران شهر جدید سهند تمام توان خود را برای پیشبرد نهضت ملی مسکن به کار می‌گیرد.
او ادامه داد: نهضت ملی مسکن موضوعی است که اکنون به دغدغه تعداد زیادی از هم‌وطنان‌مان تبدیل شده و ما وظیفه خود می‌دانیم با تمام ظرفیت برای تحقق این مطالبه تلاش کنیم.
وف تصریح کرد: شهر جدید شهریار نیز به عنوان شهری که آینده بسیار امیدبخشی برای آن متصوریم، یکی از شهرهای اجرای نهضت ملی تولید مسکن است که از امروز کار شرکت عمران سهند برای رسیدن به اهداف این طرح در شهریار مستقر می‌شود.
اقبالی اظهار داشت: بی‌شک هماهنگی، همدلی و همکاری بین‌ دستگاه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف عالی طرح نهضت ملی تولید مسکن ضروری است و امیدواریم شهر جدید شهریار به عنوان یکی از پیشگامان این طرح در کشور بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.
او در پایان یادآور شد: شهروندان عزیز تبریزی که پیش‌تر به عنوان متقاضی طرح ملی تولید مسکن در سایت شهر جدید شهریار ثبت‌نام کرده‌اند، با اولویت زمان ثبت‌نام جهت افتتاح حساب و انجام مراحل اداری به بانک معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/
استقرار شرکت عمران سهند در شهر جدید «شهریار»/ عملیات اجرایی «نهضت ملی مسکن» آغاز شد خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار