با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تبریز:

بازارچه عرضه میوه و تره‌بار اندیشه افتتاح شد

1401/04/06 - 12:12 - کد خبر: 66796 نسخه چاپی

نصر: فاز اول بازارچه عرضه میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی اندیشه، با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و معاونان شهردار، با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع  به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نصر، فاز اول بازارچه عرضه میوه و تره‌بار اندیشه با ۲۰۰ مترمربع مساحت برای عرضه میوه و تره‌بار عصر امروز با حضور یعقوب هوشیار، حجت‌الاسلام رسول برگی، حکیمه غفوری، احد صادقی، روح‌الله دهقان‌نژاد، یاسین بجانی، جواد صدیقی و رشتبری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.  
این بازارچه دارای سالن اصلی عرضه میوه، نمازخانه، دفتر ناظر مقیم، انباری مستقل با امکان دسته‌بندی، سردخانه و سرویس بهداشتی است که تقریبا استانداردهای لازم برای کنترل بازار میوه را دارا است.  
فاز دوم این بازارچه نیز با ۱۲۰ مترمربع مساحت، برای عرضه پروتئین و گوشت در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن در دست اقدام است. 
انتهای پیام/
 بازارچه عرضه میوه و تره‌بار اندیشه افتتاح شد نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   یک شهروند   سال پیش  

آیا برای افتتاح یک دکان 200 متری حضور این تعداد از مدیران رده بالای شهری لازم بود؟ حتما همراه این عزیزان جمع کثیری از معاونین و مدیران مرتبط و غیرمرتبط هم حضور داشتند. اصلا این فضای 200 متر مربعی چه تاثیری میتواند در کنترل بازار میوه آن منطقه با هزاران نفر جمعیت داشته باشد؟بهتر بود این عزیزان به کارهای مهمتری مشغول میشدند و معاون خدمات شهری منطقه را برای افتتاح میفرستادند. هرچند 200 متر نیازی به مراسم هم ندارد.
پژوهشیار